Vidar Busk Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hallo Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn. Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer. Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt! Noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
Unox Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hallo Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn. Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer. Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt! Noen som har en ide om hva det kan være? 9258910[/snapback] Hei Rubymj Hvor gammel er maskinen, og vet du hva slags deler du har inni maskinen? Det kan hende den er for gammel for å spille disse spillene. Har den fungert fint med disse spillene før, vi må ha litt mer informasjon for å kunne hjelpe deg Endret 11. august 2007 av Unox Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Graffikkort: Sapphire ATI radeon 1950XTX 512megabyte Ram: OCZ Platinum XTC 6400 Dual Channel 2gigabyte hovedkort: Abit AW9D MAX Netverkskort er sånn som følgte med i Abit pakken, samme gjelder Lydkort. CPU: Intel Dual Core E6600 Så den skal jo teoretisk sett ikke lagge i BF2 eller CoD2 Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hva mener du med at våpenet går fram og tilbake? Jeg forstod ikke helt problemet her. Men ellers, har dette problemet nylig oppstått? Innstalert nyeste ATI drivere? Endret 12. august 2007 av Debate Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hva mener du med at våpenet går fram og tilbake? Jeg forstod ikke helt problemet her. Men ellers, har dette problemet nylig oppstått? Innstalert nyeste ATI drivere? 9261297[/snapback] vel det var et eksempel på laggen jeg får i spill. I Battlefield 2142 så lagger til og med Minimap Figuren min. Men i BF2 så går VÅPENET mitt bort fra skjermen et sekund og så tilbake og så gjentar det seg 2-3 ganger hurtig. jeg har installert de nyeste driverne til ATI :/ Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Merkelig Du har ikke et annet spill du kan prøve? Kjører du Vista btw? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hallo Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn. Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer. Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt! Noen som har en ide om hva det kan være? 9258910[/snapback] Tror nok du har for svak pc.. Når han sier at våpenet går fram og tilbake, på bf2, lagger det.... skjermkortet ditt er svakt, integrert methinks... Sett video instillingene til low Endret 12. august 2007 av thomasy932 Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hallo Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn. Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer. Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt! Noen som har en ide om hva det kan være? 9258910[/snapback] Specsa på datan er? Tror nok du har for svak pc 9264239[/snapback] Men for pokker, les nå topic før du slenger ut med kommentarer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hallo Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn. Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer. Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt! Noen som har en ide om hva det kan være? 9258910[/snapback] Specsa på datan er? Tror nok du har for svak pc 9264239[/snapback] Men for pokker, les nå topic før du slenger ut med kommentarer. 9264245[/snapback] Men for pokker, les at jeg redigerte den a Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Go go go, skjermkortet hans er ikke for svakt for verken bf2 eller Cod2. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=38355 Edit: La til en liten link. Endret 12. august 2007 av Debate Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hallo Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn. Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer. Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt! Noen som har en ide om hva det kan være? 9258910[/snapback] Tror nok du har for svak pc.. Når han sier at våpenet går fram og tilbake, på bf2, lagger det.... skjermkortet ditt er svakt, integrert methinks... Sett video instillingene til low 9264239[/snapback] Svak pc er IKKE riktig, har kjørt BF2 med et ati800pro på medium på alt, intel 3,6GHz, og 1GB pc3200 ram. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det er ikkje nødvendigvis specsa som er dårlige! Har du sjekka temperatur? Eg har høyrt om uendelig mange folk som klager over at spel lagger, og så viser det seg enten at cpu eller grafikk-kort er for varmt. Du kan sjekke temperatur på cpu i Bios, eller du kan laste ned speedfan eller everest home version. (temp ligger under sensor) Everest: http://www.majorgeeks.com/download4181.html Speedfan: http://www.softpedia.com/progDownload/Spee...nload-4103.html Du kan også sjekke temperatur på skjermkort i ATI-programmet som følgte med. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) er dette i alle spill, så vennligst: trykk start;kjør; skriv dxdiag si oss hvor mye RAM du har, hvilket skjermkort osv.. Edit: du har sakt det ja.. sry Endret 12. august 2007 av blaxtro Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Oppdater skjermkort driveren... blaxtro: han har allerede gjort det. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Oppdater skjermkort driveren... blaxtro: han har allerede gjort det. 9266385[/snapback] Nok en gang, les topic før du svarer. Han har innstalert de nyeste driverene... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det lagg så har det med internettet da Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Både ja og nei. Mulig det er en kombinasjon? Hvor høy/lav ping har du ingame i bf2? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 sjekk om pc en kjører noen programmer i bakgrunnen. jeg fikk en sinnsykt lagg av dette. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Bør gå fint med hardwaren trådstarter benytter seg av. Så lenge det ikke er noe heavy shit som kjører i bakgrunnen, men det regner jeg med at ikke er tilfelle. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Som sagt før; Sjekk temperatur. Og ein ting til; Kvifor i all verden begynner folk å sei at det er problem med internett når det er nett det samme i singleplayer? Singleplayeren trenger vel ikkje internett sist gang eg såg etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå