Wiciwato Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei! Jeg har innstalert Lego Racers av en eller annen merkelig grunn :!: Men når jeg skal kjøre det kommer det "Unnable to set message drain!" Hva er feil? Se her: Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) gjør dette: First we should uninstall LEGO Racers completely from the system. Follow the instructions below to uninstall and reinstall the software. You should also make the other changes listed to correct the error. 1. Click on START, PROGRAMS, LEGO MEDIA, LEGO RACERS, UNINSTALL LEGO RACERS 2. It will ask you to confirm file deletion, and you should click YES. Once it is through uninstalling you will need to click OK to close the uninstall shield wizard. 3. Insert the CD into the CD-Drive and the auto install should begin. 4. Close down any open Windows and go back to the Desktop. Find the shortcut for LEGO RACERS and right-click on it. From the drop down menu that appears, left-click on PROPERTIES. 5. On the PROPERTIES screen find the box called TARGET, it should read something like "C:\Program Files\LEGO Media\Games\LEGO Racers\LEGORacers.exe". 6. Add -novideo to the end of this line so that it becomes "C:\Program Files\LEGO Media\Games\LEGO Racers\LEGORacers.exe" -novideo 7. Click on APPLY and then OK (or possibly CLOSE). 8. Use this shortcut to run LEGO Racers. 9258904[/snapback] EDIT: fjernet en litt vel skarp settning. Sorry. Endret 11. august 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Unnskyld men er det det samme om jeg har lastet det ned? For jeg har lastet ned spillet og unraret det.....da kom det bare opp en masse filer og en av dem var ikonet....så det var ferdig innstalert da jeg unraret det.... Endret 11. august 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vel det er ikke lov med slikt her så desverre! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei og velkommen til forumet. kimmag har rett. Diskusjoner rundt piratkopierte spill og annet er ikke tillatt på forumet. Det framgår klart av Retningslinjenes punkt 8 og Nettiketten. Du bes studere disse så du vet hva som er tillatt her for fremtiden. Tråden stenges. Spørsmål eller kommentarer kan du sende meg på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg