MirMic Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) hei, Jeg har sett på Steelseries sin 6G og Logitech G15 Er disse noe bra ? Har noen prøvd 6G. På Logitech G15 og hvor mange taster kan man holde nede samtidig? Endret 11. august 2007 av MirMic Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvis det og holde taster nede er til hurtigtastene så tro jeg det ikke er noen begrensning, jeg har noen av hurtigtastene til lange tulle setninger for og teste det og jeg har ikke merket at det er noen begrensning. man trenger heller ikke holde tastene nede så man kan faktisk ha en hel bok på en hurtigtast tror jeg. Jeg er ekstremt fornøyd med mitt G15, anbefales på det sterkeste. Jeg bør vel også bemerke at jeg ikke har prøvd det andre alternativet Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skulle til å spørrre nesten det samme spørsmålet, men bare at valget er mellom steel og saitek eclipse 1/2? Noen som har anbefalinger eller kommentarer? Begge tre tastaturene har jo fått bra kritikker.... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Syns du burde vurdere Razer Tarentula også, det ser lovende ut.. Har ikke så mye erfaring fra de andre, en kompis av meg har g15, det virker bra det.. Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Jeg kjøpte steelseries 6G tastaturet. Første inn trykk var bra det var et ganske tungt tastatur. Følsen på tastentene var utrolig deilig. Jeg var ute etter et enkelt greit tastatur. Men for de som vil ha noe ekstra funksjoner å knapper kommer dette tastaturet litt kort ut. (Kan hede jeg vil ha noe mer skal prøve det litt til for å se) Det blå lyset som er ved NUM,CAPS og SCROLL er veldig sterkt når det er lyst i rommet merker man ikke så mye til det. Men ved et mørkt rom kommer lyset veldig fram. Ledningen er litt kort men funker fint hos meg. Skal man ha lenger ledning kan du kjøpe en forlenger. Gir svar om jeg bytter eller ikke. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vurderte faktisk det jeg også, men endte opp på Saitek eclipse 1.. Fodnøyd med det igrunn, men tror steelseries 6G er et godt kjøp.. Lenke til kommentar
Vredesbyrd Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 kjøp G15 det er drit bra, har brukt det i et år nå, litt rart å venne seg til ettersom det ikke har norsk layout, (eller finns det nå?). vertfall ettersom jeg har norske innstillinger på tastene. men veldig morro med lyset i tastene om natta og lcd skjermen er alle tiders, spiller du wow så får du opp masse skills og sånt på skjermen eller, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå