Gå til innhold

PC+X360 til Samsungskjerm og m-jack-høgtalarar.

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har ein litt komplisert plan eg vil leggje fram for dykk.

Her har eg altså ein pc, høgtalarar (mini-jack-utgang), og ein samsung syncmaster 205BW. Det fungerar knall slik som det er no, men eg kunne ynskje meg å bruke min Xbox 360 på same skjermen og dei same høgtalarane.

Eg trur eg treng ein overførar frå den kabelen som kjem frå 360 som sender biletet til analogt signal. (det er vel VGA det heiter?) På skjermen min har eg nemleg ein knapp som eg kan bytte mellom dei to signala. (VGA og DVI) Pcen min bruker DVI, og då må nok 360 nøye seg med VGA. Så var det høgtalarane. Då ville eg veldig gjerne ha hatt ein female (det er det "plugg-mottak" heiter, ikkje sant?) som tar inn lydsignal frå pcen via ein slik og frå lydsignala frå 360en. Så må det vere ein knapp på switchen, slik at eg lett kan bytte mellom dei to lydsignala. Kan dette ordnast? Eg vil gjerne ha litt respons her, og om det er uklarheiter her, så svarar eg fram til 01.00 i dag, så det er ikkje noka problem.

Kan nokon leggje fram eit forslag til meg?

Det var kanskje noko slikt eg tenkte på, men det finst ikkje noka pris på dette, er det nokon som kan linke til noko billig, om det er dette eg er ute etter?

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...