HeadShot2k Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Heii Jeg har en K800i som ikke vil starte etter jeg låste den opp med operatørlåskoden jeg fikk på netcom.no Hva kan jeg gjøre ? Prøvd og oppdatere software men får ikke oppdatert den.. Hilsen Thomas Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 har hørt om det før på k800i. den må nok på verksted Lenke til kommentar
HeadShot2k Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 har hørt om det før på k800i. den må nok på verksted 9258700[/snapback] Ingen annen mulighet ? Hva gjør de på verksted? de tar vell bare og oppdatere software? Kjøpt den av en kompis, så har ikke kvitteringa er vell svin dyrt og sende inn uten kvittering Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 har du ikke kvitering må du vel betale. men hør med et verksted først hva feilen evt kan være, eller enda bedre, ring sony ericsson. men det er en kjent feil med sony ericsson Lenke til kommentar
HeadShot2k Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 har du ikke kvitering må du vel betale. men hør med et verksted først hva feilen evt kan være, eller enda bedre, ring sony ericsson. men det er en kjent feil med sony ericsson 9258897[/snapback] Okay Sendte de en mail nå.. får høre hva de sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå