Cappuccinoo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 utenfra-lyd-isolerende øreplugger er jo det aller hotteste nå, innenfor lyd og mp3. men jeg lurte bare på om det skal være sånn at hver gang du kommer borti ledningene så høres det i ørene? Tenk deg at du putter fingrene i ørene og dunker i pc-bordet med albuene. Skal det være slik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 mikrofonisk effekt kalles det... og ja det er normalt med slike plugger Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 mikrofonisk effekt kalles det... og ja det er normalt med slike plugger 9258662[/snapback] Å.. hmm.. noen andre forslag til øreplugger, da? som er gode!? og ikke har mikrofonisk effekt? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Prøv å legge ledningene over øret som beskrevet på denne flotte tegningen jeg laget i Paint fordi jeg er elendig til å forklare det skriftlig. Finnes neppe lukkede propper som ikke har den mikrofoniske effekten. En annen metode kan være å bruke en klype (av den typen som gjerne brukes til handsfree-sett til mobiler) og feste den i halsen på genseren, det kan hjelpe litt. Edit: Jeg var trøtt, glemte tegningen. Endret 12. august 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå