Eliopo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg lurte bare på om går det ann å laste ned f.eks msn og limewire og andre diverse programmer på den? og burker den internet explorer? eller er det noe annet?? hvordan er den sammenliknet med maskiner som bruker microsoft? Er litt blank når det kommer til mac book og andre data produkter fra apple. det Hadde vært fint om noen kunne svare meg på disse spørsmålene. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Du får svar på alle spørsmålene dine her og mer til. Ja, på Macbook kan du bruke Limewire og MSN. Internet Explorer bruker den ikke, men Safari, Firefox, Opera og en rekke andre. Sammenlignet med vanlige pc'er er den liten, pen, heelt stille og jeg tror du kommer til å like Mac OS X veldig godt. De fleste Mac kjøperne, kjøper det pga. Mac OS X, mens noen kjøper bare pga. utseende. Endret 12. august 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Offtopic, men jeg syns min MacBook bråker veldig mye ift. min gamle iBook som virkelig var HELT lydløs. Vifta går jo nesten konstant på MacBooken... Noen andre som reager på det? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Offtopic, men jeg syns min MacBook bråker veldig mye ift. min gamle iBook som virkelig var HELT lydløs. Vifta går jo nesten konstant på MacBooken... Noen andre som reager på det? 9263274[/snapback] Viftene går avogtil ja, men hører de knapt når det går ! Erlend Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Må si jeg hører viftene veldig sjeldent, men så har jeg en iMac til gjøre alle de tunge jobbene, så Macbooken bruker jeg helst til å gå på nettet med. Så lenge du setter den på en plass den kan få god sirkulasjon (f.eks på et bord), så vil du ikke merke noe. Men har du den i senga o.l., så blir den fort varm, og det gjør jo alle bærbare maskiner. Noe annet å passe på er at om det kommer mye støv inn i maskinen, så blir den veldig varm. Det kan samle seg opp skikkelig koloni av hybelkaniner i en bærbar maskin. Det kan løses med å ta for eksempel en luftblåser og blåse bort litt, eller rett og slett åpne den (da mister du garantien). Lenke til kommentar
Eliopo Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 hehe sikkert helt feilplassert, men tenkte at noen her hadde sikkert peiling... for det har ikke jeg, men takk for svarene Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) edit: totalt menigsløst spørsmål fra en trøtt kar, kan slettes Endret 12. august 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Eliopo Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 hadde noen spørsmål til, har hørt at det går ann å legge inn windows på mac booken er det sant?? å hva er det som er forskjellen på tastene fra vanlige pc tastaturer?? å hvordan fungerer systemt på de? er de vanskelig å bruke? siden de har bare den toolbaren nedest på skjermen?? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det er sant at man kan legge inn windows på en mac, dette gjøres med noe som heter "BootCamp" Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hadde noen spørsmål til, har hørt at det går ann å legge inn windows på mac booken er det sant?? å hva er det som er forskjellen på tastene fra vanlige pc tastaturer?? å hvordan fungerer systemt på de? er de vanskelig å bruke? siden de har bare den toolbaren nedest på skjermen?? 9273009[/snapback] Du kan jo selv se hvordan det fungerer hvis du går inn på apple sine sider : http://www.apple.com/no/macosx/tiger/ Toolbaren er bare en vanesak (den er lett å bruke), bilde av et apple tastatur kan sees her : http://www.apple.com/no/keyboard/ (eneste forskjellen er at ett norskt tastatur har æø og å) Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 I tillegg har det norske Apple tastaturet en egen @ knapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå