Gjest gutt22 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei. Vet ikke om jeg poster dette på rett sted, antar det går under psykisk helse... Lurer på om det er noen her som har opplevd spillegalskap. Enten du eller noen nære bekjente... Prøvde søkefunksjonen, men fant lite med treff. Antar det fortsatt er lite åpenhet om slikt, og de som faktisk sliter ikke tør innrømme det selv. Selv er jeg en 22 år gammel "compulsive gambler" (aner ikke hva den norske oversettelsen er). Har tapt ca 250 000kr på 4 år og har endelig tatt det første steget mot å bekjempe problemene mine. Først var det spilleautomater, så tipping/oddsen, og tilslutt nettpoker. Bare i sommer har jeg tapt 70000kr, og sitter nå med 50kr i småmynt, og 100kr på konto. Fin sommerjobb det... Hvis det er noen her som har noen spørsmål, fyr gjerne løs. Selv om jeg ikke er helbredet kan jeg jo hjelpe folk som evnt lurer på om de har ett problem. Jeg har kompiser som "har spillinga under kontroll", men som helt klart er i faresonen og det forteller jeg dem. gutt22. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg lider ikke av spillegalskap, men jeg tror jeg var godt på vei en stund. Jeg vant ca 60 000kr på internett ved å benytte meg av en såkalt "no deposit bonus" og ble helt hekta. Begynte først med å sette inn 10$ men gikk fort opp til 100-200$. Jeg vant ofte 500-600$ men siden jeg hadde vunnet så mye en annen gang så følte jeg at dette var så lite at jeg fortsatte å spille helt til jeg tapte de igjen. Nå har de heldigvis blitt mere en hobby. Bruker rundt 20$ i mnd på poker og spiller for å ha det gøy, ikke for å vinne penger. Løsningen for meg når jeg merket at de 60 000 forsvant fort var å ta de ut i kontanter. Har heldigvis aldri hatt noe interesse for spilleautomater, tipping osv. Det er helt utrolig hvor fort man kan bli hekta når man først vinner en pen sum. Du har ikke noen gode venner/familie som kan ta litt vare på pengene dine? Kansje det kan være en midlertidig løsning Endret 11. august 2007 av tonna Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Moren min har slitt med spillegalskap. Hun kunne være borte hele døgnet for å spille på automat, og økonomien ble deretter. Som barn måtte jeg flere ganger låne bort sparepengene mine til henne. Det har også blitt mange krangler i hjemmet opp i gjennom årene på grunnn av dette. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg er ikke gamle karen, men faktisk så hadde jeg en periode hvor jeg spilte bort ALT av det jeg fikk av lommepenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå