Gjest gut seksten Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hei. er en 16 år gammel gutt som er som gutter flest og noen perioder er mer kåt enn ellers. men det er sånn at i disse periodene hvor jeg er mer enn normalt kåt (har også perioder hvor jeg ikke er spesielt lysten i det hele tatt) og det medfører jo mer onani, såklart. Ofte tre-fire ganger om dagen i flere dager. noen ganger bare er jeg sånn, og er klar over at det er helt normalt. men det er sånn at når jeg gjør det én gang en dag og kanskje ikke har gjort det på noen døgt, så er sæden helt fin, hvit og tyktflytende. men så snart jeg begynner å ha lyst mye og gjør det flere ganger om dagen, virker sæden veldig utvanna og er mye blankere og mye tynnere. det er ikke sånn at den blir tynnere for hver gang jeg gjør det, men at de dagene jeg er veldig lysten på en runk, så er det veldig tynt, det som kommer ut. har selv funnet ut hva det sannsynligvis er. for jeg har alltid litt problemer med precum, altså det "naturlige glidemiddelet" kroppen produserer selv. sånn blank, litt småseig væske som kommer ut før man kommer. har hatt en del sex, og dette har vært litt problematisk iblant, men ikke noe å bry seg så mye om, siden det ikke er farlig eller ekstremt. men det er mye. mye mer enn vanlig. så jeg regner med at det er sånn at når jeg er mer kåt enn vanlig, produserer kroppen mye mer av denne væsken? men hvorfor kommer den i så fall sammen med sæden? og er dette en av de ørten tingene som bare sklir litt ut i pubertaten og normaliserer seg til et levelig nivå når jeg vokser litt, eller er det noe jeg må/burde gjøre selv? er litt redd det ikke skal gå over, siden det faktisk ikke er like godt å sprute ut noe som ser ut som klissete vann enn vanlig sæd... :--( Lenke til kommentar
HiPPOLOVE Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tja, tror ikke det er unormalt :-) Hvor mye er det snakk om ?:-P om det kommmer litt ekstra litt mer flytende enn "vanlig" tviler jeg på at det er noe å bekymre seg for, kan jo eventuelt legge igjen en post på klaraklok.no , men etter å ha lest noen svar der kommer det som oftest svar som "ja det er helt normalt under puberteten" f.eks. så vet ikke om du ville fått noe bedre formelert spørsmål der... Jeg vil tro at det er ganske så normalt og ikke noe å bekymre seg noe vidre over Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tenk logisk: hvor fort tror du ballene dine klarer å produsere sæd? Hvis du tror de klarer en ladning i timen tar du feil. Når det begynner å tømmes, kommer det ut mindre, og blank væske kommer ut i stedet. Jeg kan ikke si hva, eller hvorfor den blanke væsken kommer i stedet for, men den er ihvertfall en indikasjon på at du er tom. Det er dessverre ikke no' som normaliserer seg etter puberteten, med mindre spermproduksjonen din tar seg opp noe voldsomt de neste åra Uansett er det ikke farlig. Du kommer normalt etter en halv/hel dags pause Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå