Left Blank Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 So, laga en liten kollasje av nyere ting, noe gammelt og siden jeg tror den blir slik pa albumet. Kritikk anyone? http://www.coaxmusic.com/dl/coax_-_piano_collage_2.mp3 Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Noen veldig interessante akkorder og rytmer i starten =) 5/4? Liker harmoniene, men virker som om du liker sustainpedalen litt for godt, synes den blir veldig dominerende^^ Et veldig abstrakt stykke, og liker det godt, er liksom ingen klar melodi, men en fin blanding av akkorder. Ved 2:45 ca. blir det noen fine akkorder. Stringene på 3:00 var veldig fine. Fete harmonier. Fram til 3:00 synes jeg kanskje at det bør varieres her og her, er litt repetivt. Etter stringspartiet synes jeg overgangen til piano skjer for brått. Prøv å myke det litt ut. Pianopartiet er veldig fint etter dette. Er litt min stil i stykket D; Liker det jeg hører definitivt. Musikalsk er jeg ikke god nok enda til å kritisere noe særlig på stykket. Liker det jeg hører definitivt =) Beste var stringpartiet though. Stå på^^ Endret 11. august 2007 av TheMaister Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Takk sa mye! Skal fikse sustain litt ja, blir litt mye. Skal ogsa myke ut den overgangen Alt er 4/4 da btw. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 kk =) Har du noter til stykket btw?=) Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Har .midi fil siden alt er programmert i piano roll i flstudio.. Men er ikke sikker pa om jeg vil gi ut 'kilden' da Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hehe, greit. Er ikke no problem=) Kilden er viktig;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå