Viper5 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg sitter med en Pacard Bell Easynote MZ35, som har en en Matshita UJ850D dvd RW i seg. Og den har bare pluteslig sluttet og fungere. Device manager viser ingenfeil. Vista viser ingen feil. Men i dos når jeg pröver å komme in på ´cd rommen så kommer den med denne feil mld: "The request could not be performed because of an I/O device error." Jeg har värt inne på denne siden; http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?cate...4&manufactor=18 uten at det hjelper noe. Jeg ser at det er mange som sliter med samme merke cd rom, men ingen får en lösning på det. Jeg har til og med värt i registeret og slettet cd rommen og driverne derifra uten at det hjelper. Tenkte at en driver oppdatering kanskje kunne hjelpe, men det finnes lite med drivere ute på nettet... Er det noen som har hatt lignede problem og som har en lösning på hva det kan väre? Er det kanskje en reg key som jeg ikke har värt inne på?? Alle tips motas med takk Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 har du endret regionkode for DVD-avspilling? Matshita-spillere er veldig kranglete på dette... Som kjent kan dette bare gjøres ett visst antall ganger før spilleren låses på den koden som ble valgt sist, muligens kan en matshita-spiller finne på å nekte å fungere i hele tatt på grunn av dette. Lenke til kommentar
Viper5 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 har du endret regionkode for DVD-avspilling? Matshita-spillere er veldig kranglete på dette... Som kjent kan dette bare gjøres ett visst antall ganger før spilleren låses på den koden som ble valgt sist, muligens kan en matshita-spiller finne på å nekte å fungere i hele tatt på grunn av dette. 9258327[/snapback] Jeg har ikke endret noen regionskoder i det hele tatt.. Siden den ikke var innstilt på en spes kode, så endret jeg dette til den koden jeg ville ha. Uten at det hjelper. Og regions koder skal ikke ha så mye å si på vanlige cd'er eller data cd'er! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Og regions koder skal ikke ha så mye å si på vanlige cd'er eller data cd'er! 9258401[/snapback] true. Men som sagt, Matshita er kjent for å ha sine særheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå