Clown Zombie Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva synes dere her om dette oppsettet? Vil dem passe godt sammen? Er den hardisken stillegående? Noen som har erfaring med hovedkortet? Mangler bare ram og en cpu vifte. Noen som kan anbefale vifte og ram? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 oppsettet ser greit ut det. personlig liker jeg ikke asus, men det er bare meg. og så pleier jeg å anbefale WD disker, da både jeg og mine data venner har alle sammen meget gode erfaringer med WD disker de siste åra. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ser bra ut det. Produsenten av skjermkort og HK er det ikkje noko i veien med, nei, har ASUS-skjermkort og HK, og har ikkje eit einaste problem med dei. Ja, eg kan trygt annbefale GEIL 2x1gb RAM DDR2 800 mhz. Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Takk for rask respons! :> Har en gammel WD hd nu og den bråka som en jetmotor Denne nye pc'en skal være så stillegående som mulig :> Er ute etter 2gb ram ja, helst ram som ligger over "average" i ytelse :> Har hatt asus i all tid med ingen problem. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 overså at trådstarter ønsket forslag til ram og cpu kjøler. mine forslag: geil eller corsair eller ocz ram. helst pc6400. thermaltake big typhoon eller zalman 9700 cpu kjøler. begge er gode kjølere som vanligvis ikke har komapbilitetsproblemer med tanke på plass i kassa og rundt cpu sokkelen. Lenke til kommentar
Clown Zombie Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 overså at trådstarter ønsket forslag til ram og cpu kjøler. mine forslag: geil eller corsair eller ocz ram. helst pc6400. thermaltake big typhoon eller zalman 9700 cpu kjøler. begge er gode kjølere som vanligvis ikke har komapbilitetsproblemer med tanke på plass i kassa og rundt cpu sokkelen. 9258262[/snapback] Takk skal se meg om :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå