bushwakko Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg er ute etter en bra skjerm (lik 226cw deluxe fra samsung), men vil ha glossy overflate, som x222w fra acer. er det noen som kan anbefale en slik skjerm til meg? Hadde samsung kommet med en slik hadde jeg kjøpt den uten å blunke! Lenke til kommentar
bushwakko Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Jeg er ute etter en bra skjerm (lik 226cw deluxe fra samsung), men vil ha glossy overflate, som x222w fra acer. er det noen som kan anbefale en slik skjerm til meg? Hadde samsung kommet med en slik hadde jeg kjøpt den uten å blunke! 9257887[/snapback] ingen som har noen tips om hvilken skjerm jeg bør sjekke ut? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kjøp et speil fra IKEA Hvorfor vil du ha glossy, det er bare noen som seter et "speil" oppå en billigskjerm for å få det til å se bedre ut... Men alle har forskjellige meninger... Glossy-skjermer er veldig vanlig på bærbare, men uvanlig på stasjonære, fordi at stasjonære kan være mye lysere enn bærbare. Men sjekk ut NEC sin 20", den har glossy belegg https://prisguiden.no/product.php?productId=60727 Lenke til kommentar
bushwakko Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Kjøp et speil fra IKEA Hvorfor vil du ha glossy, det er bare noen som seter et "speil" oppå en billigskjerm for å få det til å se bedre ut... Men alle har forskjellige meninger... Glossy-skjermer er veldig vanlig på bærbare, men uvanlig på stasjonære, fordi at stasjonære kan være mye lysere enn bærbare. Men sjekk ut NEC sin 20", den har glossy belegg https://prisguiden.no/product.php?productId=60727 9268573[/snapback] Jeg vil ha en 22" helst, grunnen til at jeg liker glossy er at det gir mye bedre svartfarge. jeg har det på min macbook pro laptop og er superfornøyd med det. eneste problemene er om jeg bruker den ute i sola, men da har matte laptopper problemer uansett, en stasjonær skjerm vil jeg jo aldri bruke ute, så da vil jeg ha samme fordelene der. Lenke til kommentar
Lagwagon Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Denne er glossy, og har fått bra review blant annet her. jeg vurderer å kjøpe den selv. her er også en annen test med video Endret 13. august 2007 av Lagwagon Lenke til kommentar
Riptape Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 På bærbar så bør man ikke ha glossy siden man sitter ofte ute og ved vindu osv. på stasjonær bli opplevelsen mye bedre med glossy skjerm. Jeg har nettopp bestillt meg en Hp W2207 22t. Gleder meg veldig. Fargene blir så utrolige mye mere knæsj med glossy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå