Gå til innhold

PS3 Haters Taking Hate to a Whole New Level


Anbefalte innlegg

Dere ex-box360 eiere, får dere sove om natten eller tenker dere 'hva om eg får RroD i morgen'?

Med xbox 360 er sjangsen for at den blir ødelagt ganske stor, dessuten koster det penger å spille online. Den er også 18 mnd.

Når PS3 begynner å synke litt i pris og når de ekstra gode spillene har komt er det PS3 alle velger.

9356075[/snapback]

 

Wow, noen folk er virkelig bitre og hjernevaskede.... :no:

Endret av trydis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere ex-box360 eiere, får dere sove om natten eller tenker dere 'hva om eg får RroD i morgen'?

Med xbox 360 er sjangsen for at den blir ødelagt ganske stor, dessuten koster det penger å spille online. Den er også 18 mnd.

Når PS3 begynner å synke litt i pris og når de ekstra gode spillene har komt er det PS3 alle velger.

9356075[/snapback]

 

Til nå har ingen konsoller siden NES maskinen gitt meg noen søvnproblemer, så dødsringen til X360 er det siste som plager meg.

 

Kostnadene for onlineplay er vel ikke det man tenker mest over, det koster vel 105 spenn i månden for å spille WoW og det er litt mere i året enn hva live angår og jeg ser ikke noen som troller over det, og det er 1 spill, på X360 betaler du litt for tjenesten og får spille alle MP spillene til X360 på en meget velutbygget platform.

 

Hva alder angår så er PS3 og X360 teknisk sett på lik alder, men PS3 var litt for treg i gompen grunnet bastante løsninger og havnet i bakleksa av den grunn. Men hva gjelder teknologi er de utviklet på mer eller mindre samme tidspunkt.

 

Jeg hører og konstant "når" ordet i PS3 sammenheng, "når PS3 blir lansert", "når PS3 får spill" og "når PS3 får et eller annet". Hva om jeg vil ha noe nå?

Lenke til kommentar
Jeg hører og konstant "når" ordet i PS3 sammenheng, "når PS3 blir lansert", "når PS3 får spill" og "når PS3 får et eller annet". Hva om jeg vil ha noe nå?

Jeg vil ha de gode spillene Resistance og Motorstorm og en hel del titler allerede sluppet. Jeg vil ha muligheten til å spille den heftige høst-line-up'en som starter ca. nå. Jeg vil surfe på Internett og laste ned IGN Gamescoop og høre det på anlegget mitt mens jeg lager mat. Jeg vil installere Linux og spille gode gamle SNES-klassikere med min trådløse Sixaxis-spake uten å måtte kjøpe dem på nytt. Jeg vil ha DVR-funksjonalitet når det kommer til Norge neste år. Jeg vil spille av Blu-ray-filmer. Jeg benytter meg også av trådløs internettilkobling, og bluetooth handsfree til online-spilling.

 

Si meg, hva ville du anbefalt meg?

Lenke til kommentar

Nå var det mer myntet mot de som hele tiden utaler seg med "når PS3 gjør ditt og datt" og var ikke noe vondt ment, men bare en liten indikasjon om at selv om man kanskje kan vente på noe godt, så er det begrenset hvor lenge man skulle måtte vente på dem. Jeg venter f.eks fremdele på at PS3 skal ta over konsollverden, noe som var spåd ved releasen i europa.

Lenke til kommentar
Geofrank, du skriver SYKT brae innlegg.

 

Og PS3 vil ta over konsollverdenen, wait and see.

9360044[/snapback]

 

Hvis Sony får monopol så kommer alt til å gå downhill. Bare se på Posten i Norge. Konkurranse er bare bra syns jeg.

9360596[/snapback]

Det er vel litt for sent for det. 360 og Wii kommer vel neppe til å forsvinne.

 

Hva er forresten galt med Posten i Norge? Ville du hatt fire postbokser å velge mellom når du skulle poste et brev? Pakkelevering utføres av flere aktører enn Posten, f.eks. DHL og Tollpost Globe.

Lenke til kommentar
Geofrank, du skriver SYKT brae innlegg.

 

Og PS3 vil ta over konsollverdenen, wait and see.

9360044[/snapback]

 

Hvis Sony får monopol så kommer alt til å gå downhill. Bare se på Posten i Norge. Konkurranse er bare bra syns jeg.

9360596[/snapback]

Det er vel litt for sent for det. 360 og Wii kommer vel neppe til å forsvinne.

 

Hva er forresten galt med Posten i Norge? Ville du hatt fire postbokser å velge mellom når du skulle poste et brev? Pakkelevering utføres av flere aktører enn Posten, f.eks. DHL og Tollpost Globe.

9361305[/snapback]

 

Offtopic: DHL mister ikke brevet ditt uten videre, eller at julekortet ditt blir sendt først i mars. Og Ekspress Over Natten kommer ikke før 2-3 dager. Og DHL og slike har ikke vanlige postkontor eller andre "vanlige" posttjenester. Hvis de også kunne slippe til denne delen av markedet så kan vi se at Posten plutselig kvikner til. Jeg har ikke noe imot kapitalisme generelt, og spillindustrien handler ikke om noe annet enn det.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Og DHL og slike har ikke vanlige postkontor eller andre "vanlige" posttjenester. Hvis de også kunne slippe til denne delen av markedet så kan vi se at Posten plutselig kvikner til.

Dette blir veldig off-topic, men jeg syns dette var mye tullsnakk. For det første er jeg svært tilfreds med at Posten som behandler millionvis av brev aldri har rotet vekk et eneste av mine, og at de som regel greier å transportere ting moren min sender fra en helt annen kant av landet på en dag eller to. For det andre er det ingen som nekter DHL å ha "vanlige" posttjenester, det er et spørsmål om lønnsomhet, og brevsending har vel ikke akkurat hatt en positiv kurve de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...