Gå til innhold

PS3 Haters Taking Hate to a Whole New Level


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh noez, kjempealvorlig...

 

Men ja, liten idiot han der... Liker ikke PlayStation jeg heller, men jeg tagger ikke på ting fordet...

9257985[/snapback]

Jeg skjønner ikke hvordan det går an å ikke like Playstation. Eneren og toeren har virkelig gjort mye for spillbransjen og levert gullspill på gullspill.

 

Har selv ikke noe spesielt forhold til Xbox, men å si at jeg ikke liker den ville bare vært ignorant. For det er ikke til å legge under en stol at også det systemet har mange gode spill å by på.

Lenke til kommentar

Forferdelig hvor denne konsollkrigen har gått til hjerte på mange og født en del "patrioter" rundt omkring på nettet. Hva gjør det for godt å klistre slike ting når man ser det konkurerende merked?

 

Nei det er ikke rart at det er krig i verden, når folk nesten mister huet og vettet grunnet en konsoll.

Lenke til kommentar
:dribble: Er bare å se på enkelte forumdeltakere her det for å se att det er flere enten på den ene eller andre siden som virker helt skrudd. :dribble:

9258819[/snapback]

Når bærer det avsted til offtopicland med meg, men jeg så det før i kveld, og jeg så det igjen nå og jeg må nesten spørre: Hvorfor siklefjesene? Er du så glad i oss forumdeltakere? Jeg vet...mongo spørsmål, men jeg er trøtt og sperren for teite spørsmål er temmelig lav... :)

 

Fanboys rules. On only one console.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
:dribble: Er bare å se på enkelte forumdeltakere her det for å se att det er flere enten på den ene eller andre siden som virker helt skrudd. :dribble:

9258819[/snapback]

Når bærer det avsted til offtopicland med meg, men jeg så det før i kveld, og jeg så det igjen nå og jeg må nesten spørre: Hvorfor siklefjesene? Er du så glad i oss forumdeltakere? Jeg vet...mongo spørsmål, men jeg er trøtt og sperren for teite spørsmål er temmelig lav... :)

 

Fanboys rules. On only one console.

9260391[/snapback]

 

Nei men må bare le av de som syntes att kun en konsoll ruler når sannheten er att all 3 konsollene ruler, vi har alle ulik smak og sånt men allikevel. Tror fanboys egentlig er mennesker som er sjalu på de som har flere konsoller og ikke har råd til alle 3 :whistle:

Lenke til kommentar
Nei men må bare le av de som syntes att kun en konsoll ruler når sannheten er att all 3 konsollene ruler, vi har alle ulik smak og sånt men allikevel. Tror fanboys egentlig er mennesker som er sjalu på de som har flere konsoller og ikke har råd til alle 3 :whistle:

9261465[/snapback]

 

Du kan nå lure. For min del får de bare kalle meg fanboy så mye de vil, jeg er ute etter spillene og driter i hvilken konsoll det kommer til :)

Lenke til kommentar
Må bare pirke litt på overskriften i nyheten. Det står PS3 HaterS Taking Hate to a Whole New Level. Det var jo bare en guttunge som gjorde dette da. Overskriften får det til å virke som om det var mange :p

9259978[/snapback]

Hm ja brukte klipp ut og lim inn fra artikkelen...

9260294[/snapback]

Signaturen din er ørten linjer for lang.

Lenke til kommentar

Veldig Vica Versa her, seriøst når PS3`en jeg lånte låste seg flere ganger når brukte låste seg når jeg skulle laste ned en demo da ble det liksom et stort nei til den konsollen. Selv om det har forandra seg litt nå(bare på grunn av MGS4), er jeg mer fornøyd med PS3 enn 360, men annser meg ikke som noe særlig stor fanboy. Jeg bare liker 360 mer på grunn av spillutvalget er langt mer fristende for min del enn de som kommer til PS3 og online-delen er langt mer stødig enn hva PS3 har å tilby. Personelig er jeg drittlei fanboy-krangling.

Lenke til kommentar
Veldig Vica Versa her, seriøst når PS3`en jeg lånte låste seg flere ganger når brukte låste seg når jeg skulle laste ned en demo da ble det liksom et stort nei til den konsollen. Selv om det har forandra seg litt nå(bare på grunn av MGS4), er jeg mer fornøyd med PS3 enn 360, men annser meg ikke som noe særlig stor fanboy. Jeg bare liker 360 mer på grunn av spillutvalget er langt mer fristende for min del enn de som kommer til PS3 og online-delen er langt mer stødig enn hva PS3 har å tilby. Personelig er jeg drittlei fanboy-krangling.

9261933[/snapback]

 

Det er deg, den tiden da jeg lånte en 360 så ble jeg fryktelig irritert over støvsuger lyden, også spillene så ikke så mye bedre ut fra crt til hdtv(noe som det burde ha gjort).

Smaken er som baken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...