Gå til innhold

Ber om kritikk på side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3

Animasjonen på banneren gikk litt hakkete, og skal det være sånn at filmen ikke går ann å laste ned? Men det var enkel og grei design på siden, keep up the good work :). Siden det er så enkelt design, så hadde det vært lettere å brukt html? Jeg har ikke vært så veldig mye bortig html og php, men jeg veit at man kan få til samme mail system, med html. Men smak og behag :)

Lenke til kommentar

banneren hakker litt, notert ^^ Skal se om vi får fikset på det.

Det at filmen ikke går å laste ned, er fordi den ikke er lastet opp noe sted enda. Er jo designet vi har jobbet med nå. ^^

Hva mener du med enklere å bruke html? Det er da vanlig (x)html vi har brukt? Og det mailsystemet, jeg har prøvd slike mailsystemer som bare er kodet i HTML før, men de funket ikke så bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Jeg ser at filendelsen på sidene er .php så da regnet jeg med at sidene var skrevet i PHP, men siden de er skrevet i xhtml, så går det greit. Bare ikke bry deg om at jeg skrev at det var lettere å skrive i html, viste ikke at det var skrevet i xhtml :p

EDIT: men når jeg da ser på kildekoden nå så ser jeg at det er skrevet i XHTML, burde kanskje ha sett litt mer på sia, før jeg kommenterte.

Endret av Slettet-aNZFa3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

De grønne boksene som dukker opp når man holder over knapp, syns jeg ikke passa inn, og knappene er litt for firkanta, kanskje litt rundere hjørner, mer som kan endres tror jeg ikke er nødvendig :)

EDIT: skrivefeil

Endret av Slettet-aNZFa3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...