Dimitrij Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har en svart skjorte som begynne å bli litt hvitaktig i kantene osv. Har hørt det fins no du kan putte i vaska for å fargen tilbake. Noe som veit no om dette? Hadde vært kjekt å få den svart igjen. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvis den er hel svart kan du jo bare farge den igjen, aner ikke ossen man gjør det men er vist ikke så vansklig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hvis den er hel svart kan du jo bare farge den igjen, aner ikke ossen man gjør det men er vist ikke så vansklig. 9258636[/snapback] Det jeg tenker på. Skulle gjerne ha farga hele på nytt. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 google + " farge klær" Etter det jeg leste meg til på 2 (3?) min så bruker du fargesalter som du får kjøpt bla. i hobbybutikker, osv. Men jeg fant også en online butikk der du kan lete litt rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå