Gå til innhold

Samsung VS Plextor DVD-brenner?

egd1

Anbefalte innlegg

Jeg har kun hatt Plextor brennere siden de kom på markedet. Bygger ny PC nå og ville kjøpe ny Plextor-brenner, men i følge prisguiden fantes det ikke på lager noen plass :-( Kjøpte derfor en Samsung SH-S203, 20x S-ATA-brenner. Noen som har erfaring med denne? Kan jeg forvente null problemer med denne sånn som med Plextor? Med Plextor og verbatim er det ALDRI problemer med kompatiblitet, feilbrenninger eller noen ting...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netshop og Mpx har bare Plextor PX-800A.

På Netshop koster denne 688,- i retail utgave, 449,- hos MPX.

Den samme brenneren i orginal Optiarc / NEC AD-7170S utgave, koster 325,- i bulk utgave på Netshop og 274,- hos MPX.

Dyrt Plextor klistremerke!!

Samsung brenneren du har kjøpt, er uten tvil en av de råeste på markedet for øyeblikket.

Endret av Psh
Lenke til kommentar
Netshop og Mpx har bare Plextor PX-800A.

På Netshop koster denne 688,- i retail utgave, 449,- hos MPX.

Den samme brenneren i orginal Optiarc / NEC AD-7170S utgave, koster 325,- i bulk utgave på Netshop og 274,- hos MPX.

Dyrt Plextor klistremerke!!

Samsung brenneren du har kjøpt, er uten tvil en av de råeste på markedet for øyeblikket.

9258293[/snapback]

Nødvendigvis ikke bare klistremerke som er forskjell da! Ta eksempel med mange tv'er som har samme panel, men STOR forskjel på bildene alikevel! Så måten produsentene gjør sin egen bios etc kan gjøre STOR forskjell på produktene!

Lenke til kommentar
Jeg har kun hatt Plextor brennere siden de kom på markedet. Bygger ny PC nå og ville kjøpe ny Plextor-brenner, men i følge prisguiden fantes det ikke på lager noen plass :-( Kjøpte derfor en Samsung SH-S203, 20x S-ATA-brenner. Noen som har erfaring med denne? Kan jeg forvente null problemer med denne sånn som med Plextor? Med Plextor og verbatim er det ALDRI problemer med kompatiblitet, feilbrenninger eller noen ting...

9257784[/snapback]

Jeg var i samme båt som deg, alltid brukt Plextor og har vært svært fornøyd med dette merket. Kjøpte ny PC denne gangen hos Komplett og de har ikke Plextor. Så ser jeg at Komplett hadde bare NEC DVD'er på lager, NEC har ikke noe veldig bra omtale da. Så valgte jeg en NEC DVD-brenner AD-7173. Må ærlig innrømme at jeg merker ingen forskjeld. Den går.....

Endret av John Kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...