Gå til innhold

kjøpe ny musikkPC

Anbefalte innlegg

Tror den gamle PCen sitt hovedkort e kresjet (skal sende den på sjekk for å være helt sikker). Hadde et Asus A8N32-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939, som e faktisk ikkje mer enn et år gammelt, men tror ikkje eg får noe reklamasjon på det fordi eg har nok ingen boks å sende det tilbake i og prisen har jo sonke no sinnssykt og hele 939 e på vei ut. Så då har eg nesten bestemt meg å kjøpe ny. Så her e oppsettet:

ANTEC P182 EU PC CASE BLACK PERFORMANCE ONE SERIES IN

ASUS M2N-SLI Deluxe, nForce 570 SLI, (M2N-SLI DELUXE)

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2x1MB Boxed

SEAGATE 250GB Int 3.5-in SATA 3G HDD 7200rpm 16MB 1-in Height 5-Yr Warr. Bulk

HighPoint Rocket 133 U-ATA/133

BENQ Internett keyboard X122 PS2/USB

Sapphire Radeon X1950PRO 512MB GDDR3

KINGSTON 2GB DDR2 667MHz CL5 NON-ECC (2stk.)

Tenkte å kjøpe ny hoved harddisk (eg har 3 stk. no) og må ha IDE PCi kortet for å bruke to av de gamle.

Pris ingen betydning.. dette kommer vel rundt 8000. Trenger ikkje skjerm, lydkort (har en mackie 400f, så no need), dvd-brenner og PSU.

Tenkte å kjøpe greiene gjennom Multicom. Vet at noen av delene e billigere andre plasser, men praktisk å få maskinen litt fort. Har konsert i September så trenger den snarest, viss den andre har tatt turen helt.

Trenger tips om noe kunne vært hakket bedre, eller deler som frarådes.

Endret av mrElectric
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo sjekke prisene opp mot Kompplett.no og Netshop.no, der jeg handler for det meste :-)

Selv ville jeg gått for Intel Core 2 Duo om jeg skulle bestilt ny PC i disse tider... hvis pris ikke er noen betydning ville jeg også byttet ut Seagate disken med en 500GB Western digital...

Lenke til kommentar

stille e ingenting å bry seg om.. vet ikkje koffor det e så mye mas on det anyway.

musikkpc blir vel at den e kraftig og stabil. ikkje ute etter å overklokke. Vista e bare å drite i for det fins ingen gode drivere, og e ikkje akkurat kjent for stabilitet.

men ha et god nok 3d kort for BioShock når det kommer:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...