Gå til innhold

Netopp dinga 70, hva nå?


Anbefalte innlegg

Joda, 5k er mye penger, sant det. Likevel, det er ikke vanskelig å skaffe de hvis man er litt smart med finansene. Netherdrake er, for meg ihvertfall, et fint mål å jobbe mot også, siden jeg ikke gidder å raide om dagen. Så noe må man jo bruke tida på, i tillegg til å lvle alter etc.

 

Men for all del, full forståelse for de som ikke synes det er verdt investeringen. Det er et valg man må ta selvsagt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joa det er så klart mye morsommere med 280% speed, men er det verdt 5k gull? Jeg mener du kan jo fly Netherdrake gratis hvis du vil. Med andre syns jeg at 5k gull var litt vel mye for Epic mount, men det er in mening.

9259937[/snapback]

Hva annet skal du bruke penger på?

9259946[/snapback]

 

Er han caster, kan han f.eks brenne bort 5k på Shadoweave/Spellfire og Spellstrike.

Har jo bedre bonus damage enn tier 5 settet.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg mener du kan jo fly Netherdrake gratis hvis du vil. Med andre syns jeg at 5k gull var litt vel mye for Epic mount, men det er in mening.

9259937[/snapback]

Gratis? :S

Lenke til kommentar
Jeg mener du kan jo fly Netherdrake gratis hvis du vil. Med andre syns jeg at 5k gull var litt vel mye for Epic mount, men det er in mening.

9259937[/snapback]

Gratis? :S

9262234[/snapback]

 

Det er noen quester hvor man får fly på en netherdrake mens man utforsker/flyr bomberun. Du kan dog ikke styre den selv... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...