Gå til innhold

Netopp dinga 70, hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice :grin:

 

Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char

Lenke til kommentar
Bli attuned til karazhan, skaff alt blått gear. Apply til en raiding guild, så forteller du at du har raida alt pre tbc content. Boom, 5 dager senere får du epic loot fra karazhan.

9258687[/snapback]

Og hvis ikke han har raida alt pre-TBC da? Er jo ikke akkurat vanskelig og skjekke sånt, kan bare se f.eks: hvor mye rep han har med Cenarion Circle, Hydraxian Waterlords, Argent Dawn, og Zandalarian Trolls. Og spørre han ut med tacts for C'Thun,

Twin Emps, osv.

Lenke til kommentar
Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice  :grin:

 

Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char

9257855[/snapback]

Kan jeg spørre hva poenget med flying mount er? bortsett fra litt kjappere flyvning fra sted til sted noe man som regel nesten aldri trenger.

Lenke til kommentar
Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice  :grin:

 

Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char

9257855[/snapback]

Kan jeg spørre hva poenget med flying mount er? bortsett fra litt kjappere flyvning fra sted til sted noe man som regel nesten aldri trenger.

9258888[/snapback]

 

må ha flying mount for å komme til TK instanser, og du må dermed igjen ha Flying mount for å fullføre karazhan prequest

Lenke til kommentar
Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice  :grin:

 

Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char

9257855[/snapback]

Kan jeg spørre hva poenget med flying mount er? bortsett fra litt kjappere flyvning fra sted til sted noe man som regel nesten aldri trenger.

9258888[/snapback]

 

må ha flying mount for å komme til TK instanser, og du må dermed igjen ha Flying mount for å fullføre karazhan prequest

9259078[/snapback]

Åja sorry skulle være Epic flying kmount det skulle stå der.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Ehh, jeg synes ihvertfall det er langt mer morsomt å suse rundt i 280% speed, i stedet for å snegle seg avgårde i 60% mens folk rir forbi deg på bakkenivå.

 

For ikke å snakke om at Netherdrakes er vanvittig tøffe.

 

Men selvsagt, hva er egentlig poenget med mount i det hele tatt? Du kommer deg jo fram bare ved å løpe også... :roll:

Lenke til kommentar

Det spørs hva du har holdt på med tidligere. Noen liker raiding og vil bli attunet til det gjennom instancer (og samtidig plukke opp god loot), mens andre foretrekker PvP'ing (og få god loot der) - mens andre igjen foretrekker å starte en alt de kan levle opp.

 

Hvis det blir noe av Kharazanraidingen får jeg ønske deg lykke til der i alle fall :-)

Lenke til kommentar
Ehh, jeg synes ihvertfall det er langt mer morsomt å suse rundt i 280% speed, i stedet for å snegle seg avgårde i 60% mens folk rir forbi deg på bakkenivå.

 

For ikke å snakke om at Netherdrakes er vanvittig tøffe.

 

Men selvsagt, hva er egentlig poenget med mount i det hele tatt? Du kommer deg jo fram bare ved å løpe også...  :roll:

9259389[/snapback]

Joa det er så klart mye morsommere med 280% speed, men er det verdt 5k gull? Jeg mener du kan jo fly Netherdrake gratis hvis du vil. Med andre syns jeg at 5k gull var litt vel mye for Epic mount, men det er in mening.

 

Edit: Sorry for OT.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...