Skogslik Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 ja eg dinga netopp lvl 70 med min Mage nå, som også er min Main. Så nå lurer eg på hva eg kan finne på nå? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Slutte å spille... nok av folk som gjør det;) Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Eller... Så starter du en ny Character å starter på nytt igjen! lvl 70 er bare noen dager unna! Go for it! Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Bg's å få deg ok utstyr for lite strev og masse morro, og arena som også er lettjente items... Også veldig morro Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Begynn å raide. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Farm, farm, farm, farm, farm, sov, farm, farm, farm, farm, sov. Rinse and repeat. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Ok har tenkt på og begynne en Hunter, kansje eg gjør det. Men Raide, det villeg begynne med. men hvordan finner eg en guild som gjør det? Og Arena? er helt grønn her Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Dra til Deadwind Pass og gjør Kara preq. Gå i instance og skaff gear / rep. Gjøre quests/farming kan du tjene mye gull på (nagrand, Elemental Plateau er en bra plass å farme) Lenke til kommentar
NoFun Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Finn deg et arena team, spill minium 10 kamper i uka, få rating og etterhvert våpen og armor. http://wow-europe.com/en/info/basics/arena/index.html Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Bli attuned til karazhan, skaff alt blått gear. Apply til en raiding guild, så forteller du at du har raida alt pre tbc content. Boom, 5 dager senere får du epic loot fra karazhan. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 har blitt med i en guild som skal til Karazan, vi må bare gjøre pre questet først. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Bli attuned til karazhan, skaff alt blått gear. Apply til en raiding guild, så forteller du at du har raida alt pre tbc content. Boom, 5 dager senere får du epic loot fra karazhan. 9258687[/snapback] Og hvis ikke han har raida alt pre-TBC da? Er jo ikke akkurat vanskelig og skjekke sånt, kan bare se f.eks: hvor mye rep han har med Cenarion Circle, Hydraxian Waterlords, Argent Dawn, og Zandalarian Trolls. Og spørre han ut med tacts for C'Thun, Twin Emps, osv. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char 9257855[/snapback] Kan jeg spørre hva poenget med flying mount er? bortsett fra litt kjappere flyvning fra sted til sted noe man som regel nesten aldri trenger. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char 9257855[/snapback] Kan jeg spørre hva poenget med flying mount er? bortsett fra litt kjappere flyvning fra sted til sted noe man som regel nesten aldri trenger. 9258888[/snapback] må ha flying mount for å komme til TK instanser, og du må dermed igjen ha Flying mount for å fullføre karazhan prequest Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Siden du spiller mage er det vel bare å stille seg opp i Orgrimmar/Ironforge og begynne en karriere som portalservice Nei, du har jo andre valg selvsagt. Lvle opp professions, skaffe seg heroic keys, skaffe våpen/utstyr ved å gjøre 5-man, raid eller PvP, tjene penger til epic flying mount... evt. starte en alt char 9257855[/snapback] Kan jeg spørre hva poenget med flying mount er? bortsett fra litt kjappere flyvning fra sted til sted noe man som regel nesten aldri trenger. 9258888[/snapback] må ha flying mount for å komme til TK instanser, og du må dermed igjen ha Flying mount for å fullføre karazhan prequest 9259078[/snapback] Åja sorry skulle være Epic flying kmount det skulle stå der. Endret 11. august 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Ehh, jeg synes ihvertfall det er langt mer morsomt å suse rundt i 280% speed, i stedet for å snegle seg avgårde i 60% mens folk rir forbi deg på bakkenivå. For ikke å snakke om at Netherdrakes er vanvittig tøffe. Men selvsagt, hva er egentlig poenget med mount i det hele tatt? Du kommer deg jo fram bare ved å løpe også... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Det spørs hva du har holdt på med tidligere. Noen liker raiding og vil bli attunet til det gjennom instancer (og samtidig plukke opp god loot), mens andre foretrekker PvP'ing (og få god loot der) - mens andre igjen foretrekker å starte en alt de kan levle opp. Hvis det blir noe av Kharazanraidingen får jeg ønske deg lykke til der i alle fall :-) Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ehh, jeg synes ihvertfall det er langt mer morsomt å suse rundt i 280% speed, i stedet for å snegle seg avgårde i 60% mens folk rir forbi deg på bakkenivå. For ikke å snakke om at Netherdrakes er vanvittig tøffe. Men selvsagt, hva er egentlig poenget med mount i det hele tatt? Du kommer deg jo fram bare ved å løpe også... 9259389[/snapback] Joa det er så klart mye morsommere med 280% speed, men er det verdt 5k gull? Jeg mener du kan jo fly Netherdrake gratis hvis du vil. Med andre syns jeg at 5k gull var litt vel mye for Epic mount, men det er in mening. Edit: Sorry for OT. Endret 11. august 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Joa det er så klart mye morsommere med 280% speed, men er det verdt 5k gull? Jeg mener du kan jo fly Netherdrake gratis hvis du vil. Med andre syns jeg at 5k gull var litt vel mye for Epic mount, men det er in mening. 9259937[/snapback] Hva annet skal du bruke penger på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå