Slacks Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei! Trenger eksternt lydkort til den bærbare pcen. Trenger egentlig bare et for å slippe støy og forbedre lydkvalitet, men når jeg først skal kjøpe så er det greit med et skikkelig et. Jeg ønsker optisk tilkoblingsmuligheter da dette gjør det greit å koble til et anlegg. Lydkortet kan være av pcmia typen eller usb. Er litt usikker med firewire, men mener dette også skal gå greit. Ettersom jeg er totalt blank når det kommer til lydkort så hadde det vært kjekt med tips fra noen som kan det! Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Kansje denne er noe for deg: Creative Sound Blaster X-Fi Xmod? Link Her er litt mere info om produktet Din side Endret 11. august 2007 av Bjornivar Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hvis du vil ta sjangsen på et creative-produkt, så er den fin Endret 11. august 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Er creative litt jalla eller? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er creative litt jalla eller? 9261980[/snapback] Jeg kjøper aldri et eneste creative produkt igjen, spesielt ikke til noe så viktig som lyd Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Vel nå er det også det beste forslaget sålangt, pga. at det er det eneste. Kansje du kan gi en anbefaling da? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ikke til under tusenlappen, mem hvis du har råd: Terratec Aureon 7.1 Firewire Koster 2k Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Annbefaler alt utenom usb, da det etter min mening ikke er stabilt nok. Selv kjører jeg et M-Audio FW 410. Problemet med firewire til laptop er jo at du antageligvis vil trenge ekstern strøm med mindre du har 6-pins kontakt på pcen. Selv har jeg tenkt å kjøpe et skikkelig FW-kort til laptopen for å kunne drive lydkortet uten ekstra strøm. Er ikke helt sikker på hvordan det er med PCMCIA og strøm. Hmm... Ser det er særdeles dårlig utvalg i den prisklassen. Om du har digital lydutgang kan du jo evt prøve å finne en D/A-konverter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå