Ni kon Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 På Elixia selger de en sykt god proteindrikk med cappuccino smak: Weider Dynamic BodyShaper Low Carb Protein Shake 250ml Denne er så svinegod at jeg virderer å ha denne på jobben/hjemme og kjøre i meg som mellommåltid i ny og ne. Legger med et bilde av en tom boks: Jeg ønsker å kjøpe en par kartonger med denne. Noen som vet om denne selges rett over grensa også? Eventuelle priser mottas også med takk. Å betale 30 kroner pr stykk på Elixia blir dyrt i lengden Takk til alle som kommer med innspill Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Snipp 9257303[/snapback] Eneste jeg anbefaler deg, er å ta en tur til sverige Der finnes den, og jeg tror det er ca 15-20 kr pr boks? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De har den også her. LINKY Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 En ting jeg alltid har lurt på; hva slags konsistens har de greiene der? Lenke til kommentar
ShadyFisk Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mer som melk vil jeg si. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Som skummelt melk omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå