Medisinmannen Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei. Har lyst på nytt anlegg til pcen. Har en pioneer vsx-505rds. Yter ca. 40watt i stereo vil jeg tro. Så jeg skal da ha 2x høytalere (stativ høytalere/bakhøytalere) og en aktiv sub. Ikke mer en 3k. Ikke mye mer værtfall. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Anbefales på det varmeste. 5.1 THX Endret 11. august 2007 av Ashol Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Post heller i stereoanlegg,lettere å få svar der Til den prisen kan du se på Dynavoice F6 og Argon 6140. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Vil helst ikke ha slike store gulvstående ... Har ikke mulighet for 5.1. Er ikke den subben litt dårlig? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er vanskelig å finne gode stativhøyttalere som sammen med stativ og sub vil koste under 3000 Hvorfor ønsker du ikke gulvstående? Nei,den suben er veldig god prisen tatt i betraktning. Man får det man betaler for i veldig stor grad Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg vil helst ikke ha gulvstående grunnet plass og plassering. Siden det skal være til pcen, blir det vansklig å plassere den rettet mot meg. Jeg blir sittende bak høytalerene og de vil bli plassert mellom to pulter pekende fremover. Men jeg skal kansje omøblere litt og se om jeg får det til. Men er det ingen stativhøytalere som er god til den prisen? hva med cw cls-6/ve5? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 i den prisklassa til pc så er det vel egnetlig bare et valg, og det er Z-5500 fra logitech. du må fort ut med det dobbelte for å matche dette anlegget, spesielt på pc. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Du har jo Tannoy Fusion som er veldig gode stativhøyttalere du kan putte på en pult eller lignende. Men da blir det mindre penger til sub. Når det gjelder CV vil de bli alt for krevende for Pioneeren din og heller ikke låte spesielt godt. Om du klarer å få plass til gulvhøyttalere gjør det ting enklere spør du meg. Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Anbefales på det varmeste. 5.1 THX 9257309[/snapback] definitivt ha anbetalt dette anlegget. ekstremt bra lyd iforhold til pris og du vil bli fornøyd. bassen er ihvertfall ingenting å utsette på dette anlegget heller. når man skal kjøpe seg et anlegg, bør man tenke på hva som passer i det rommet du skal bruke det i. +edit: Z-5500 fra logitech Endret 11. august 2007 av virace Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg skal bruke de til pcen. Pcen står på en stue. Om jeg skal få til bakre høytalere må jeg gå over taket. Taket er hvitt, så det blir ganske stygt. Derfor skal jeg ha stereo/2.1. Siden forsterkeren min ikke takler større høytalere, må jeg ha 2.1 der subben er aktiv. Hva med denne subben da? http://www.fyndborsen.se/ScriptServer/Trad...w.aspx?Key=5767 Endret 11. august 2007 av -PeeWee- Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Vil helst ikke ha slike store gulvstående ... Har ikke mulighet for 5.1. Er ikke den subben litt dårlig? 9257417[/snapback] Tror nok den subben spiller fra den til både Z-2300 og Z-5500. Disse høyttalerne skulle nok ha god trøkk i forhold til størrelsen hvertfall: CV CLS-6, med en god forsterker, så tror jeg nok de hadde holdt følge med Z-2300 faktisk, hadde spilt minst like høyt og en del penere også. Endret 12. august 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hva blir best av Dynavoice F6 og CLS-6, med tanke på ytelse/pris? Dynavoice er jo lettere spilt også ... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dynavoice spiller nok penere og bedre i forhold til pris, men CLS 6 er jo mer plass-effektiv da. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Så var det snakk om ytelse/pris her Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Han har jo ikke plass til gulvstående så blir jo å satse på stativ\bokhyllehøyttalere uansett. Lenke til kommentar
brg Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Kansje Bose Companjon 5 kan være en mulighet. Jeg er i allefall meget fornøyd med mine. Kr 3800,- på Elkjøp. Bor du i nærheten av Elkjøp anbefaler jeg at du tar en tur innom og hører på dem. Edit: Disse trenger ikke lydkort, da de kobles til PC via USB kabel. Endret 13. august 2007 av brg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå