jaco Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei, jeg har et lite problem, når jeg skal opprette en ny mappe, også skrive navn på den så får jeg opp en feil melding. Har lagt til et bilde, så blir det lettere å se. Jeg orker ikke legge over windows på nytt igjen pga en liten feil som sikkert kan løses? Thomas Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei! Prøv å lag mappen først, sånn at den blir lagret som "New Folder", så endrer du navn på den etterpå. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Prøvde på det nå, det fungerte ikke. Lurer på hva det kan være altså. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 "The file or folder dose not exist" Lenke til kommentar
jaco Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 "The file or folder dose not exist" 9262781[/snapback] ja? Mappen er jo laget, så den finnes. Må være noe annet som mangler? Lenke til kommentar
jaco Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Endte med at jeg reinstallerte windows, å da fungerte det fint. Om det skjer igjen så hater jeg vista for godt hehe Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kjøpte meg laptop med vista ^^ det kom opp 2 ganger med det dærre finn løsning greier. da var det rett i formatering og xp/linux <3 Lenke til kommentar
jaco Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hehe tror jeg på, nå har jeg et nytt problem. Nå fungerer brått ikke MSN. haha, hva er det som skjer sier jeg bare.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Aldri hatt problem med vista jeg.. må være brukeren Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde samme problemet. -> Windows update. Så funka det etterpå. Vista var rett og slett utrolig dårlig. Personlig ment. Alt for mye sikkerhet. Jeg satt hjemme en dag, husker ikke hva jeg gjorde, men jeg sa til kompisen min at hvis jeg så en til av den meldingen som kommer opp når du åpner "ukjente" programmer, så reinstallerte jeg. Tror det tok 2 minutter før jeg reinstallerte til Ubuntu. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Når du forteller her at det MÅ være brukeren, så er jegikke helt enig i deg der. For det her er noe som har skjedd nå nylig etter de nyeste oppdateringene til vista. Har kjørt vista problemfritt før, men ikke denne gangen. Nå krøller masse seg til men jeg gir meg ikke før alt går smertefritt igjen. Jeg liker Linux/Ubuntu godt selv jeg, men det passer ikke til mit bruk siden jeg jobber bare med musikk. Og programmene mine har veldig dårlig støtte i linux, om jeg ikke skal bruke Wine eller hva det nå heter, det blir litt for mye for meg. Derfor syns jeg Windows er et lettere valg Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 BRUKERFEIL! Ring teknisk avdeling. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Ja det er lønnsomt. sitte i telefon flere timer å få et svar som sier deg 0. jaja Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bruk windows XP eller ubutnu sier nå jeg. er ikke noe fan av vista i hele tatt.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Bruk windows XP eller ubutnu sier nå jeg. er ikke noe fan av vista i hele tatt.. 9281046[/snapback] Nei, vi har skjønt såpass. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Se om KB938979 fix virker. Er både en 32bit og 64bit versjoner. Velg riktig. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) off topic.. Vista funker helt glatt for meg. Funksjoner med sikkerhet man ikke liker kan man slå av. Ting som "mangler" i forhold til xp blir bare gjort på andre måter (ta "run" feks. XP: start->klikk run->klikk i feltet for å skrive-> skrive cmd. Vista:start->skriv cmd med en gang). Søking er også eksponentielt raskere enn xp. Jeg blir nokså irritert over den forutinntatte "vista-suger" holdningen mange har.. Bare et par random tanker Endret 15. august 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå