Gå til innhold

Er denne skjermen noe og satse på?

cmi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NEI, IKKE BROX DATA! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!

Btw, jeg har en BenQ FP937s+ (look it up) som jeg ikke bruker nå som jeg har fått 226CW. Kanskje du er interessert, for den stinker ikke i det hele tatt. Bra farger, 19" og imba responstid, aldri merka noe etterslep. Skjermen er også bare noen få måneder gammel.

Nevnte jeg at du ikke burde kjøpe av brox data?

Endret av Parad0x
Lenke til kommentar

Hva er galt med brox?? Nei gidder ikke kjøpe noe brukt nå, sitter på en pc som snart går ut igjennom vinduet, innternetten er faen meg fuck faen her, aldri vært borti noe så tragisk! enda det er en bra spillemaskin med noen få måneder gamle deler bare, skal knekke nakken på brodern!

Lenke til kommentar

jeg har den skjermen. jeg syntes den er ganske god, og insynsvinken er bra, MEN det er litt mye lys i bun og top av skjermen. noe du vil legge merke til om du skal se en film og kikker på de svarte kantene. ikke noe du legger merke til hvis du bruker den "normalt"

Lenke til kommentar
jeg har den skjermen. jeg syntes den er ganske god, og insynsvinken er bra, MEN det er litt mye lys i bun og top av skjermen. noe du vil legge merke til om du skal se en film og kikker på de svarte kantene. ikke noe du legger merke til hvis du bruker den "normalt"

9260132[/snapback]

Skal for det meste bruke den til og redigere bilder, så om det er litt lyst i kantene vil jeg nok ikke bli plaget av det, tror jeg går for den da...

Lenke til kommentar
Argh. Jeg ble sint. Men bort med inlegget mitt. Og inn med dette: Slutt å klage - det er sannsynligvis ikke den som solgte deg maskina sin feil. Forsøk å få problemet løst først.

9283017[/snapback]

Jada jada, skal jo så klart det :p Brodern sa det var 0 stress og fikse, men nok ot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...