cmi Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Må ha meg ny skjerm fordi den jeg har nå stinker (gammel skjerm som ikke er noe bra). Skjermen må være pålitelig med tanke på farge og skarphet. Hva med denne?? http://www.broxdata.no/datautstyr/datautst...9-styandard-8ms Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) NEI, IKKE BROX DATA! Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Btw, jeg har en BenQ FP937s+ (look it up) som jeg ikke bruker nå som jeg har fått 226CW. Kanskje du er interessert, for den stinker ikke i det hele tatt. Bra farger, 19" og imba responstid, aldri merka noe etterslep. Skjermen er også bare noen få måneder gammel. Nevnte jeg at du ikke burde kjøpe av brox data? Endret 11. august 2007 av Parad0x Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Hva er galt med brox?? Nei gidder ikke kjøpe noe brukt nå, sitter på en pc som snart går ut igjennom vinduet, innternetten er faen meg fuck faen her, aldri vært borti noe så tragisk! enda det er en bra spillemaskin med noen få måneder gamle deler bare, skal knekke nakken på brodern! Lenke til kommentar
nets Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bildets lysstyrke 300 cd/m2 Kontrastforhold 500:1 Den ser grei ut, men har aldri sett merket før. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fordi det finnes så ufattelige mye bedre butikker der ute enn Brox Data. Gjør deg selv en tjeneste og ligg unna. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg bare spurte, har ikke peiling liksom Noen forslag da?? i Drammens område... ikke nettbutikk. Kansje forlag til skjerm også ?? ikke så dyre greiene, men samtidig noe man kan stole på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Spørst hva du mener med "ikke så dyre greiene". Hvorfor ikke nettbutikk? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Vet egentlig ikke "hvorfor ikke nettbutikk". Trenger det ganske kjapt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Bildets lysstyrke 300 cd/m2 Kontrastforhold 500:1 Den ser grei ut, men har aldri sett merket før. 9257975[/snapback] Mirai er ikke så kjent her til lands, men de vinner ofte over benq og viewsonic i tester. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg har den skjermen. jeg syntes den er ganske god, og insynsvinken er bra, MEN det er litt mye lys i bun og top av skjermen. noe du vil legge merke til om du skal se en film og kikker på de svarte kantene. ikke noe du legger merke til hvis du bruker den "normalt" Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 jeg har den skjermen. jeg syntes den er ganske god, og insynsvinken er bra, MEN det er litt mye lys i bun og top av skjermen. noe du vil legge merke til om du skal se en film og kikker på de svarte kantene. ikke noe du legger merke til hvis du bruker den "normalt" 9260132[/snapback] Skal for det meste bruke den til og redigere bilder, så om det er litt lyst i kantene vil jeg nok ikke bli plaget av det, tror jeg går for den da... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Erhm...i forsvar til din brors stakkars nakke - det at nettet er !"#£$£!" trenger ikke å ha noe med din maskin å gjøre Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Når den funker phett på laptopen min, men ikke på den jeg kjøpte av han?? hmmmm.... Internetten funker den. i 2 min, så kutter den i noen min og starter igjen, men nok off topic Lenke til kommentar
trulsi Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Argh. Jeg ble sint. Men bort med inlegget mitt. Og inn med dette: Slutt å klage - det er sannsynligvis ikke den som solgte deg maskina sin feil. Forsøk å få problemet løst først. Endret 15. august 2007 av trulsi Lenke til kommentar
cmi Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Argh. Jeg ble sint. Men bort med inlegget mitt. Og inn med dette: Slutt å klage - det er sannsynligvis ikke den som solgte deg maskina sin feil. Forsøk å få problemet løst først. 9283017[/snapback] Jada jada, skal jo så klart det Brodern sa det var 0 stress og fikse, men nok ot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå