Dux ducis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har tilbud om en brukt 6280, men kameraet fungerer ikke. Når jeg får inn på det står det bare "kamera i ventemodus", og når jeg trykker fortsett så skjer det absolutt ingen ting. Under "Gjeldene programvaredetaljer" står dette: V06.10 21-12-06 Lenke til kommentar
mobilmann Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Det kan skje når batterie nesten er tomt Endret 12. august 2007 av mobilmann Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Vet det, men er ikke det som er problemet. Har ladet det fullt opp. Det er dog et ikon som ligner et simkort i det ene hjørnet av skjermen når det står "kamera i ventemodus". Kanskje det ikke vil fungere fordi jeg tester telefonen uten simkort foreløpig? (Høres dumt ut, for alt annet fungerer uten simkort) Tror dere det vil fungere å degradere programvareversjonen? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvorfor degradere softwaren? Hvis du skal bytte software på den kan du vel likegodt oppdatere den? Mener att det har kommet en etter 6.10? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det er dog et ikon som ligner et simkort i det ene hjørnet av skjermen når det står "kamera i ventemodus". Kanskje det ikke vil fungere fordi jeg tester telefonen uten simkort foreløpig? (Høres dumt ut, for alt annet fungerer uten simkort) 9270215[/snapback] Det er nok snarere et ikon som skal ligne på et minnekort, ikke et simkort vil jeg tro Betyr sannsynligvis at kameraet er innstillt til å lagre på minnekortet. Sjekk at det faktisk står et minnekort i telefonen og at den ikke er full. Evt. kan du forsøke å stille inn kameraet til å lagre i telefonminnet. Tipper at det er noe slikt som gjør at det ikke fungerer ;-) Lykke til... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Uff, har prøvd dette også. Sjekket på nokia.no, finner ikke update til min telefon. Noen som vet om? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Bumper denne da jeg har samme problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå