PTRN Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg skal kjøpe ny DDR SDRAM, men hvilken produsent er best? Apacer eller Kingston? Det blir en av disse: Kingston 256MB DDR-minne CL2,5 Apacer 256 MB DDR-ram PC266 (Begge er selfølgelig orginal typer) Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 har 2stk 256mb apacer ddr-ram brikker her og jeg har ikke hatt noe problem med dem +at de tåler å bli overklokka en del. På en annen side har jeg hørt masse bra om kingston så jeg vet ikke helt, men jeg tror begge skulle være å anbefale. Du kunne jo teste de da (returrett og greier ) Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 problemet er at jeg har hørt dritt om kingston(ikke noe personlig). å finne ut hvilken som er best kunne vel vært kult, men returnering av varer er så jælvi masete..... Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Hei Pettern800, jeg har ett spørsmål til deg. Ser at du har en Maxtor 60GB harddisk, jeg har tenkt å skaffe meg denne som ekstra disk til å ha MP3, Fututrama og noe divx på. Hvordan er denne disken med tanke på støy og ytelse?? Telcontar Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 jeg har nettopp fått den (til jul) og har ikke testet den enna, den jeg fikk manglet en jumper, men det ordnet seg. Er vel ikke så mye å si om den, funker fint, er billig og har aldri hatt noe bråk med den, LITT anbefalt ville jeg si, finnes bedre disker, men siden du skal ha store filer på den så er jo den helt OK! KJØP DEN DU!!!!! Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Altså.. Kingston er da kjent for å være en av de produsentene som lager de desidert beste minnebrikkene! De er med andre ord kjent for kvaliteten sin.. og da koster de kanskje litt mer. Apacer er kjent for å være bra de også da. Jeg i så fall har alltid forbundet Kingston med "noe ekstra". Kanskje de ikke kan overklokkes noe mer (eller mindre, ikke vet jeg) men de er kjent for kvaliteten på brikkene. Med kvalitet i dette tilfellet tenker jeg vel mest på lav feilprosent, stabile brikker.. jaja.. Apacer er mer kjent for å være mer eller mindre overklokkingsvennlige Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Takker for svar Pettern800. Jeg får se hva det blir til, uansett er det kjekt å alle MP3'ene på egen disk og tilgjengelig heletiden. Når det gjaldt minne typen så kan du sammenligne Kingston med det Mercedes står for i bilverden. Du kan betale ekstra for stjerna på panseret (og god kvalitet), men andre leverer samme kvalitetsprodukt til rimeligere pris. Dette er min mening om Kingston, ikke at jeg misliker Kingston eller Mercedes av den grunn :smile:. Telcontar Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 men hvilken burde jeg kjøpe (de er faktisk like dyre!!!)?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Det er vel ingen stor merbar forskjell, uttentatt at Kingston er nokså dyrt. Apacer kan jo nesten måle seg med no-name brikkene. Litt kult navn på Kingston da. Du kan fortkorte det, og si til kompisene at du nettopp har fått King-minne Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 00:15, Pettern800 skrev:men hvilken burde jeg kjøpe (de er faktisk like dyre!!!)?? Det skader jo ikke om du leser Hardware.no's siste harddisk test som ligger på forsiden daH! :wink: Link her -->> "Maxtor vs Western Digital" Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 men jeg skal ikke kjøpe harddisk Lenke til kommentar
Shroomer Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Pettern! Har du fått tak i noen nye Futurama episoder etter "I dated a robot"? Lenke til kommentar
H4u Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 --- http://www.kaldpc.no/mushkin.asp --- http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/5/...as/subdet16.htm --- Sats på en av disse to hvis du er ute etter det beste. Hvis ikke, velg Apacer. [ Denne Melding var redigert av: H4u på 2002-01-02 05:07 ] Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 har ingen :smile: TG RULZ _________________ Chieftec DX-01B-D :razz: Pentium II 333@342Mhz 192 MB SDRAM 66@68,4Mhz Intel AL440LX Hovedkort 66@68,4Mhz IBM (noe dill) 8,4 GB Matrox Millenium G200 AGP 117@127 Maxtor D540X 60 GB :smile:.....kan bare bruke 34 GB a [ Denne Melding var redigert av: Pettern800 på 2002-01-02 11:29 ] Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 jeg laster ned "I dated a robot" nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå