amish Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei Jeg fikk for et par dager siden min Asus F5R fra PSdata i posten med Windows Vista. Den kom med et Radeon Xpress 1100 som ikke er noe game kort men det skal holde til CS1.6 og Warcraft3. Men når jeg spiller CS går fpsen min ned til 40 når jeg bynner å skyte, men når jeg går uten å skyte er den på 100.. Så siden jeg installerte Vista på min gammel pc som hadde et 6600GT 1GB ram og en 3200+ AMD Athlon 64 CPU mistet jeg litt fps, fikk den tilbake etter jeg installerte XP på nytt. Så jeg lurerpå, kan jeg installere XP på min Asus F5R uten å miste alle programmer og drivere som jeg trenger? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nei, installerer du et nytt os må du legge inn programmer og drivere på nytt. Sjekk at det finnes XP-drivere for maskinen din først også. Lenke til kommentar
amish Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Oj, skrev litt feil. Mener om jeg kunne finne Drivere til pcen når jeg har XP siden den kom med Vista. Selfølgelig mister jeg drivere når jeg formaterer ^^ Skal sjekke Asus sine sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå