thehook2 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Har et Promise SATA 300II TX4 kort der jeg har koblet til 4 harddisker. Har fungert fint før. Men etter en reinstallering av Windows XP så vil den ikke vise harddiskene i windows. Når jeg starter maskinen, nå og før, så viser den en kort oversikt over tilkoblede hardisker før xp loading screen kommer. Men når kommer til xp så vil den bare ikke vise dem. Finner heller ikke den i enhetsbehandling. Har funnet en "PCI Devise" som mistenker er den. Når prøver å installere driver for den, så vil den ikke. Er heller ikke av det beste programvaren og driverinstalleringer jeg har vært borti heller. Har et program som skal overvåke harddiskene også, men heller ikke dette finner diskene, eller korte for den del. Noen som kan hjelpe meg her, begynner å gå tom for ideer. Edit: Med litt at og fram så fikk det til. Vet ikke hva som var den endelige feilen... Endret 11. august 2007 av thehook2 Lenke til kommentar
Roff-El Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har du lastet ned nye drivere fra fabrikant og testet dem? Prøv det i første omgang. Roff-El Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå