Arne Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei! Eg lurer på om eg må leggje til rivatune som oppstartsprogram, fordi det berre tek i bruk innstillingane mine når programmet er i gang, eller om instillingane vert lagra, og vert tekne i bruk med ein gong eg startar windows, og at eg slepp å bekymre meg for det? Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 nei man må ikke det, bare huk av ''apply overclocking at Windows startup Startup setting: XXXMHz/XXXXMHz'' i rivatuner Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Takk, så lurar eg på ein ting til, kva er det som påverker hastigheiten mest, overklokka minne eller core? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Takk, så lurar eg på ein ting til, kva er det som påverker hastigheiten mest, overklokka minne eller core? 9301865[/snapback] Core påvirker ytelse mest, men minnet er greit å overklokke det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå