Gå til innhold

Palm TX pda

NastyNovice

Anbefalte innlegg

Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh.  :mad:

9256482[/snapback]

Prøv å ring Idedata (idedata.no - 33099400 tror jeg) - sjekk først på web-siden deres, du må kanskje lete litt..gamle varer kanskje. Så ringer du og spør, og hvis de ikke finner noe i sortementet spør du om de har en til overs som de vil selge :) De sender varer før klokken 15 hvis du bestiller - så de er kjapt fremme!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh.  :mad:

9256482[/snapback]

Hvis du kan bruke samme cradle som på T3, kan duy få en slik gratis av meg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...