NastyNovice Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh. 9256482[/snapback] Prøv å ring Idedata (idedata.no - 33099400 tror jeg) - sjekk først på web-siden deres, du må kanskje lete litt..gamle varer kanskje. Så ringer du og spør, og hvis de ikke finner noe i sortementet spør du om de har en til overs som de vil selge De sender varer før klokken 15 hvis du bestiller - så de er kjapt fremme! Lenke til kommentar
Katnosa Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh. 9256482[/snapback] Hvis du kan bruke samme cradle som på T3, kan duy få en slik gratis av meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå