Gå til innhold

av-på bryter til dataen - (mod) - trenger linker og forslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tjuvkoplings pc hadde sikkert vært artig det...

mangler bare ascona logoen så er den perfekt...

 

men...

 

nå er det ikke en ghetto mod jeg har tenkt å prøve meg på, heller det motsatte...

 

setter skikkelig pris på at folk gidder å hjelpe meg..

håper cd-rom funker likt som power-switchen... da blir det så bra...

Lenke til kommentar

under.jpg

Som du ser så er det 4 kontakt punkter på denne bryteren, men så langt jeg ser går tre av de i samme leder. Finner i hvertfall ikke noe sted som er brudt i mellom de. Noen som vet om det er slik det er? I tilfelle burde det jo fungere med en vanlig trykknapp bryter.

Under er et bilde av hvordan bryteren ser ut.

over.jpg

Lenke til kommentar

ohhh... så litt vanskelig ut, men skitt au.... da er det fram med loddebolten da... en dvd-rom koster jo ikke mer enn 500 spenn, så det er ikke så nøye...

 

pratet med ELFA istad... han som tok telefonen mente det skulle funke som bryter til atx, så da får jeg ta meg en tur innom der snart...

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig vanskelig. Når du får sett på det selv er det egentlig ganske logisk. Loddinga burde ikke være noe proglem. Relativt god plass rundt bena på bryteren. Eneste du må passe på er hvordan du tar av kretskortet bryteren sitter på. Kan være noe vrient. Nå brydde jeg meg ikke om dette siden den var ødelagt, så jeg reiv det bare av, men pga noen flate overføringer som går mellom printkortene bør du ta det litt med ro. Hopper desse ut av sine kontakter er de nesten klin umulig å få på plass igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...