Gjest medlem-16183 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 jeg har 2 spinpoint t166 på dette hovedkortet jeg har fortron source 350 watt psu. r9800 pro @ xt 2 usb enheter som får strøm: saitek p199 og skype telefon den nyeste disken blir noen gang borte i windows og noen ganger i oppstarten også, da må jeg skru av og på noen ganger før den vises igjen. kabler sitter orntli og psu skal være sterk nok. noen som kan gi meg litt tips? bios er v 1.8 det vil si at den er oppgradert til den biosen som fikser s-ata problemer. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 jeg har 2 spinpoint t166 på dette hovedkortet jeg har fortron source 350 watt psu. r9800 pro @ xt 2 usb enheter som får strøm: saitek p199 og skype telefon den nyeste disken blir noen gang borte i windows og noen ganger i oppstarten også, da må jeg skru av og på noen ganger før den vises igjen. kabler sitter orntli og psu skal være sterk nok. noen som kan gi meg litt tips? bios er v 1.8 det vil si at den er oppgradert til den biosen som fikser s-ata problemer. 9256333[/snapback] Har ikke fryktelig greie på det men...Kan jo være at du må sette den ene som slave... Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 jeg har 2 spinpoint t166 på dette hovedkortet jeg har fortron source 350 watt psu. r9800 pro @ xt 2 usb enheter som får strøm: saitek p199 og skype telefon den nyeste disken blir noen gang borte i windows og noen ganger i oppstarten også, da må jeg skru av og på noen ganger før den vises igjen. kabler sitter orntli og psu skal være sterk nok. noen som kan gi meg litt tips? bios er v 1.8 det vil si at den er oppgradert til den biosen som fikser s-ata problemer. 9256333[/snapback] Har ikke fryktelig greie på det men...Kan jo være at du må sette den ene som slave... 9262584[/snapback] man trenger ikke slave/master oppsett på S-ata. dessverre Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ok, prøvd med nye s-ata kabler da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå