gostevning Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei. Som teksten tilsier skal jeg ha et prosjekt der jeg har fått i oppgave å lage en presentasjon om eksterne buss systemer. Har funnet noe, men føler jeg mangler det lille ektra kryddere som kan høyne min karakter. Derfor lurer jeg på om det er noen skikkelig skarpe folk her som kan mye om denslags ting. Alt av interesse, og på forhånd takk. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 PCI, VME etc er jo interne busser. Da blir det SCSI, USB og GPIB jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 RS232 (seriellport), paralellport Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 RS232 (seriellport), paralellport Nei for all del. Disse er definitivt ikke buss. Lenke til kommentar
Inferno Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 RS232 (seriellport), paralellport Nei for all del. Disse er definitivt ikke buss. GPIB (general - Purpose Interface Bus) = Paralellport Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 GPIB (general - Purpose Interface Bus) = Paralellport ????? Jeg har nevnt GPIB, og GPIB er riktignok en type parallell port. Men betegnelsen "parallell port" blir ganske entydig brukt om Centronics type porter, og disse er kun punkt til punkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå