Delvis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er det noen som vet om det finnes noe oversikt over alle programmer som har gått på NRK fra starten og frem til 80-tallet? Skulle helst vært med daglig rekkefølge, dato klokkeslett osv. (Ps. Dette er noe jeg spør om for en bekjent) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Noe sier meg at du bør høre med NRK for det Men hva skal du(kompisen din) med det, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Noe sier meg at du bør høre med NRK for det Men hva skal du(kompisen din) med det, om jeg tør spørre? 9260210[/snapback] Ja det kan du spørre om.. Han er rett og slett besatt av å forske i sånne ting Lenke til kommentar
Meits Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Løsningen kan også være å få tilgang til et Se&Hør-arkiv, såfremt de alltid har trykket programoversikter. Da hadde du hatt oversikten tilbake til 1978. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Løsningen kan også være å få tilgang til et Se&Hør-arkiv, såfremt de alltid har trykket programoversikter. Da hadde du hatt oversikten tilbake til 1978. 9260299[/snapback] Har selv de fleste utgaver av "Programbladet" fra 1974 til ca1980 faktisk, men har ikke giddet å finne dem fram enda. Men det er det som er før den tid som intresserer ham mest.. Det letteste hadde vært om det fantes en web-side med en oversikt, så tenkte jeg skulle lufte det Han har funnet ut at Kveldsnytt begynte for 40 år siden, Kruttrøyk i midten av august 1969 osv.. men er ekstremt opptatt av å få på det rene alle data om tidspunkter, antall sendinger, datoer etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå