computer_PRO Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hei, bytta prosessor og er redd jeg gjorde en feil. Jeg smørte kjølepasta bare på prosessoren og ikke kjøle ribba, må jeg ta det fra hverandre og gjøre det på nytt? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Greier seg på prossessoren. Ikke bra om det blir for tykt heller. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Ikke nødvendig å smøre kjølepasta på kjøleren. Blir fort for mye. Sjekk instruksjonen fra Arctic silver HER Endret 11. august 2007 av heisann80 Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Greier seg på prossessoren. Ikke bra om det blir for tykt heller. 9256232[/snapback] ok, la på et lag som dekte hele prossessoren og det er vel ikke helt bra? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Greier seg på prossessoren. Ikke bra om det blir for tykt heller. 9256232[/snapback] ok, la på et lag som dekte hele prossessoren og det er vel ikke helt bra? 9256247[/snapback] Om det er prossessor med slik deksel over kjernen skal det smøres over hele. Om det derimot er en slik type, men ingen beskyttelse over kjernen er det bare på kjernen det skal smøres. Finnes vel ikke mange av disse lenger !? Endret 11. august 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) den ligner på den øverste men har metals plate over hele sånn som denne: skal det smøres over hele på denne? Endret 11. august 2007 av computer_PRO Lenke til kommentar
Culex Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 den ligner på den øverste men har metals plate over hele sånn som denne:skal det smøres over hele på denne? Det skal smøres over hele på en slik ja. Lenke til kommentar
computer_PRO Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 den ligner på den øverste men har metals plate over hele sånn som denne:skal det smøres over hele på denne? Det skal smøres over hele på en slik ja. 9256396[/snapback] Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Egentlig skald et helst bare legges en liten klump på midten og så skal trykket fra kjøleren mose det utover når den monteres. Men det funker vel greit å smøre også tror jeg. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Om man legger en klump midt på vil ikke dette dekke hele overflaten. Det man kan gjøre er å smøre på to tynne striper, men det er bedre å dra det utover. Selv bruker jeg et knivblad fra en stanleykniv for å dra det ut. Etter 3 minutter har jeg fått det jevnt og veldig tynt. Skal vel være noe som 0,2 mm tykt lag. Man skal bare bruke så lite at man får dekket de små ripene på heatshield og kjøleblokka. Endret 11. august 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå