zestro Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 som emnetittelen sier, jeg får ikke logga på playstation network.. : (( feilmelding: "forbindelse til playstation network har utløpt." det funket for et par dager siden, men ikke i går og i dag : ( jeg får brukt nettleseren så det er ikke noe galt med nettverket. noen som kan hjelpe ? : ) Lenke til kommentar
zestro Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 funka ikke å lage en ny konto.. den samme feilmeldinga kom opp : ( Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 trolig midlertidig nede da.. Lenke til kommentar
zestro Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 funker det hos noen andre da ? Lenke til kommentar
zestro Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) ok.. nå har jeg funnet ut at jeg ikke får logga på verken playstation network, steam, battlefield 2, ventrilo eller noe slikt .. : // men vanlig internettleser fungerer og det gjør msn også .. skjønner ingenting her.. : S noen som kan hjelpe eller komme med noen tips ? EDIT : og! btw, telefonen fungerer ikke heller.. bredbåndstelefon.. kan dette ha noen sammenheng ? Endret 11. august 2007 av zestro Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg hadde samma problem før, det eneste jeg gjorde var og RS modem og telefonadapter og trådløstnett så funket alt fint igjen Lenke til kommentar
zestro Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 det funka ikke .. er det kanskje no virus eller ett eller annet som blokkerer noen porter på routeren elns ? jeg har ikke så mye peiling Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har du Telenor som ISP? Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Da har nok du eller den som mottar regning for abonnementet fått en mail om at internettilgangen er blitt begrenset på grunn av irregulær trafikk. Du får ta en telefon til Telenor. Vet ikke hvordan det er med andre folk, men jeg har to ganger tidligere opplevd å få beskjed om dette av tilsynelatende ingen grunn. Jævlig irriterende, og det har jeg gitt uttrykk for i kvasse telefonsamtaler til Telenor, og da har det blitt ordna. Lenke til kommentar
zestro Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 huh.. ja, stemmer nok det : // så mailen nå.. helvette .. sikkert en maskin her som har no virus eller et eller annet : // Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ps2 på nett = stress! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ps2 på nett = stress! 9260193[/snapback] Han mener nok Playstation 3 Er ikke noe Network på 2ern erre vel? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Han mener nok Playstation 3 Er ikke noe Network på 2ern erre vel? 9261018[/snapback] Det går ann å få ps2 på nett ja, men som han sa. Det er stress. uanz så¨mente han 3ern Lenke til kommentar
zestro Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 jepp ! er nok 3`ern ja ! : p har sendt mail til dem nå så da regner jeg med at det er fiksa på mandag : )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå