Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mannlige ansiktstrekk, hvordan få det?

Gjest Gjest_Thomas_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thomas_*

Hei

Har hørt damer tenner på mannlige ansiktstrekk, kan damene bekrefte det eller? Å jeg lurte på åssen man får sånne mannlige ansiktstrekk, vil ikke se babyface ut :cry:

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, er vell her skjegg kommer inn tenker jeg :) Skjegg er vel det mannlige trekket man kan gjøre mest med. Ellers så er det vel testosteronet som styrer de mannlige trekka. Jeg mener å ha hørt ett sted trening stimulerer kroppens produksjon av dette. Men jeg kan ikke bekrefte dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vell, strengt tatt er det ikke så mye annet du kan gjøre enn å la ting vokse, eller utvikle seg om du vil. Vet jo ikke hvor gammel du er, men har du babyface, har du vell ikke skjeggvekst akkurat?

9322800[/snapback]

Solskjær er verdens svar på babyface...

Jeg tror de liker markerte kjevebein, frisert på håret OG kledd litt "viktig" ut.

Lenke til kommentar

I forhold til forumsreglene blir det faktisk litt OT å snakke om bekledning, hår og fremheving av maskuline trekk.

Mannlige trekk, er som tidligere nevnt, forbundet med testosteron. Det er også nevnt av samme person at trening stimulerer til økt produksjon, og det stemmer. Det er forresten også en link mellom testosteron og penisstørrelse, jeg sier derimot ikke at Solkjær har en på 9cm.

Nå oppfordrer jeg deg riktignok ikke til å ta en testosteron-kur handlet inn hos den lokale dealeren, men det vil være en løsning på dine problemer. I så fall ville jeg oppsøkt hjelp hos noen av disse som faktisk sitter inne på masse kunnskaper. Samtidig finnes det mye godt forumstuff rundt om kring mtp bruk av slike midler. Men aller først ville jeg oppsøkt lege, og sjekket problemet.

Mest sannsynlig er du en pubertal tenåring som er redd for å se ut som en liten guttunge resten av livet. Jeg ville ikke bekymret meg for mye, og heller sett an tingenes tilstand. Og det i alle fall frem til jeg var 18-20 år. Dessuten vil du hele tiden produsere testosteron som med tiden vil gjøre deg mer mannlig. Derfor er eldre menn ofte ettertrakta, da de har et mye mer "kjekk" utseende, framfor en pen 18-åring.

Når det gjelder diskusjonen om maskuline ansiktstrekk, så er det disse som gjelder: Lepper (store), kjeveben (markerte), nese (litt stor), øyenbryn/øyne (litt skjulte og uthevet, men ikke som en kineser), fett (lite! fordi dette skjuler alt av maskuline trekk, og gjør deg bare babyface). Dette er forresten ikke noe jeg bare tar ut i fra hva en vennine mener, men heller forskning.

Dessuten er maskuline trekk favorisert av damer i eldre alder, dvs et sted fra 20-30, ut i fra den mentale alderen kvinnen har. Så du har nok mange år igjen før det vil ha noe utslag på datingen! :)

---

OT: Maskuline trekk ellers på kroppen er gjerne kroppshår på bryst, rygg, og ellers litt mer hårete enn vanlig. Store hender, og gjerne synlige sår og merker fra livet, noe som viser at du har kjempet for å komme dit du er. Dette kan også gjelde ansiktet, men da ikke så tydelige som f.eks. på en arm. Og muskler er jo noe av det mest foretrukkete mtp kun kropp.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Gjest Eirik Nesheim

I forhold til forumsreglene blir det faktisk litt OT å snakke om bekledning, hår og fremheving av maskuline trekk.

Mannlige trekk, er som tidligere nevnt, forbundet med testosteron. Det er også nevnt av samme person at trening stimulerer til økt produksjon, og det stemmer. Det er forresten også en link mellom testosteron og penisstørrelse, jeg sier derimot ikke at Solkjær har en på 9cm.

Nå oppfordrer jeg deg riktignok ikke til å ta en testosteron-kur handlet inn hos den lokale dealeren, men det vil være en løsning på dine problemer. I så fall ville jeg oppsøkt hjelp hos noen av disse som faktisk sitter inne på masse kunnskaper. Samtidig finnes det mye godt forumstuff rundt om kring mtp bruk av slike midler. Men aller først ville jeg oppsøkt lege, og sjekket problemet.

Mest sannsynlig er du en pubertal tenåring som er redd for å se ut som en liten guttunge resten av livet. Jeg ville ikke bekymret meg for mye, og heller sett an tingenes tilstand. Og det i alle fall frem til jeg var 18-20 år. Dessuten vil du hele tiden produsere testosteron som med tiden vil gjøre deg mer mannlig. Derfor er eldre menn ofte ettertrakta, da de har et mye mer "kjekk" utseende, framfor en pen 18-åring.

Når det gjelder diskusjonen om maskuline ansiktstrekk, så er det disse som gjelder: Lepper (store), kjeveben (markerte), nese (litt stor), øyenbryn/øyne (litt skjulte og uthevet, men ikke som en kineser), fett (lite! fordi dette skjuler alt av maskuline trekk, og gjør deg bare babyface). Dette er forresten ikke noe jeg bare tar ut i fra hva en vennine mener, men heller forskning.

Dessuten er maskuline trekk favorisert av damer i eldre alder, dvs et sted fra 20-30, ut i fra den mentale alderen kvinnen har. Så du har nok mange år igjen før det vil ha noe utslag på datingen! :)

---

OT: Maskuline trekk ellers på kroppen er gjerne kroppshår på bryst, rygg, og ellers litt mer hårete enn vanlig. Store hender, og gjerne synlige sår og merker fra livet, noe som viser at du har kjempet for å komme dit du er. Dette kan også gjelde ansiktet, men da ikke så tydelige som f.eks. på en arm. Og muskler er jo noe av det mest foretrukkete mtp kun kropp.

Tusen takk, syns kjevene mine er blitt dvaskere siden før har fått mye mer rundt ansikt! dritstygt! skal begynne å trene igjen :):):)

Lenke til kommentar

Hei!

Skjegg er ikke løsningen. Det er lett å bli lat og så blir skjegget seende ustelt og weird ut. Svært mange jenter liker ikke skjegg bortsett fra på film, det skjuler dessuten ansiktstrekkene slik at man ikke får et ordentlig bilde av dem. For meg så minner skjegg meg om faren min, og gutter som har det er liksom ikke kandidater mer for meg... :(

Feminine trekk er jo KJEMPEHAWT! Justin Bieber og Legolas er jo f.eks populære. Har du ikke sett hvordan jenter sikler over disse badass, tynne, japanske tegneserieguttene som ser ut som jenter, både i seriene og i real life? Den såkalt heiteste gutten i sånne serier ser jo ofte ut som en jente i fjeset.

MEN. Om du er FEIT kan dette ødelegge fjeset på fler måter...gjøre det litt hovent og strekke huden og slikt. Prøv å få det bort!

Endret av dkny
Lenke til kommentar

imo så er babyface veldig søtt...så lenge du ikke ser ut som du er 10 år så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for at f.eks. jenter skal ikke like deg for det.

Men tror det er å bare vente litt til du blir mer "voksen":) da kommer alt det andre, skjegg,bart,hårete bein osv. :!:

Endret av Mai
Lenke til kommentar

Som flere sier her, feminine trekk/babyface tror jeg er et pluss. En jeg kjenner har babyface så det holder, og drar damer som bare det, mens jeg derimot har ganske mannlige trekk og trekker langt ifra like mye damer...

Men klart er det flere ting enn det som spiller inn ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...