Shalashaska Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Har tenkt til å kjøpe ny dvd-spiller. Trenger noen anbefalinger. Bør jeg kjøpe DVD-spiller med HDMI eller uten? Hvor stor blir forskjellen med vanlig DVDavspilling? Finnes det i hele tatt noen rimlige(under 1000kr) og bra HDMI-spillere? Har sett på 2 stk fra Pioneer som jeg går ut i fra at er bra. DV300(ikke hdmi) til ca 800 og DV400(hdmi) til ca 1400. Skulle gjerne hatt noen billigere anbefalinger.. Et lite ekstra spørsmål til og. Hva gir best bildekvalitet på LCD-TV av Scart og S-video? Takk for alle tips og anbefalinger! Endret 11. august 2007 av Shalashaska Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hjelper ikke med en bra dvd så lenge tven ikke er i stand til å vise et bra bilde. sjekk ut philips sine billigste. Lenke til kommentar
pian Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 @veggiss: Tatung er såvidt jeg vet et av de beste kjøpene i billigklassen. I det minste var de det før, er vel tilsvarende JVC tv bare ikke merkenavnet. Uansett er trådstartert ute etter dvd-spiller, ikke tv! Oppo DV 981 har fått mye god kritikk! Men er usikker på hva den nyeste modellen der er god for. Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Bare glem det jeg skrev om TVen. For meg har TVen fungert utmerket. Er som allerede skrevet på utkikk etter DVD-spiller og lurer i hovedsak på om jeg skal gå for HDMI eller ikke. Finnes noen HDMI budsjettspillere som er bra eller bør jeg da heller kjøpe en litt dyrere uten HDMI? Takk for tips pain. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 som jeg skrev...philips sine rimelig spillere er helt ok, og vil være en god match mot din tv. de spiller stort sett alt som er av formater også. Lenke til kommentar
oysteinl Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kjøpte meg nylig en Pioneer DV-696AV på Elnor for rundt 1.300,- Var nedsatt fra ca. 2.000,- Fungerer helt topp med HDMI. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Vil annbefale OPPO DV 980 eller Denon 1730. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå