CaZpeR Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Her er spillene og det personlige brevet fra Kojima, dog på et språk jeg ikke skal sette meg inn i med det første :http://www.cazper.org/internet/IMG_0744.jpg 9296755[/snapback] Kult, hvis jeg kjeder meg i morgen så kan jeg sitte og oversette brevet. God trening 9297062[/snapback] Værsågod. Og post gjerne her også. Hadde vært fint å vite selv. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Som jeg trodde så endte jeg opp med å kjede meg i dag. Så her kommer oversettelsen (med forbehold om skrivefeil og noen litt spesielle formuleringer ) Brevet på japansk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor まだ「昭和」と呼ばれた1987年、僕の最初の作品であるメタルギアは生まれました。当時は続編やシリーズ化の事など頭になく、ただ「いいものを創ろう!」とがむしゃらに制作したのを憶えています。気づけば、メタルギアは世界中のファンに支えられ,この度、20周年を迎えることができました。この20年、がんばってこられたのも、ひとえにメタルギアを愛してくれているファンの皆様のおかげだと思っております。この記念すべき年に、我々の感謝の気持ちとしてこの20周年記念版を製作しました。それぞれには当時の我々や皆様の思いが、時代の匂いと共に染みついていることと思います。どうか、メタルギアSAGAをお楽しみください。 メタルギアシリーズ監督 小島秀夫 Oversettelsen: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Back in the year 1987, when it was still the Shôwa period, my first work, Metal Gear, was born. I remember then that such things as sequels and to change the series weren’t in my head, and I worked frantically to manufacture something with just the idea ”Let’s make something good!”. To be able (lit.: If I could take notice) to support the fans of Metal Gear from all over the world, this time I have managed to bring you with me on this 20th anniversary. I (humbly) think that it is because of each and everyone of you that love Metal Gear that we have been able to persevere for 20 years. As this is the year that it should be commemorated, we have manufactured this 20th anniversary edition to show our feelings of gratitude. I think that each of us and all of you should be thinking about the smells and stains of time that have been attached together here. And with that, please enjoy the Metal Gear Saga. Metal Gear-series director Kojima Hideo Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 Takker for denne oversettelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå