Gå til innhold

Noen som faktisk har en ødelagt Wii konsoll?

Gormers

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg har sett en slik tråd noen steder så jeg poster en:

Nå har det vært prat rundt det å la standby connection stå på. Det jeg lurte på, var om noen har latt dette være på, og har latt konsollen være av uten å bruke den i lengre tid. (ca en måned eller noe sånt) De som har det, er det noen av dere som har fått en ødelagt konsoll ut av dette da? Jeg får inntrykk av at dette nesten er bare en myte, men jeg tenkte jeg skulle spørre.

Jeg har ikke kvittering på min konsoll så jeg er litt skeptisk til ha på dette, da det ikke er veldig nødvendig, men jeg liker det sexy blå lyset, og så får jeg meldinger mye fortere. Uansett, takker for svar :)

edit: jeg formulerte meg litt feil :blush: , mente standby med internnett, altså oransje lys

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var ikke klar over de WiiConnect-greiene før for noen dager siden. Min har tydeligvis stått i den modusen siden den ble kjøpt på lanseringsdatoen, slår den stort sett bare av med wiimoten.

9256237[/snapback]

Holder du nede av knappen på moten lenge nok så slår den dseg helt av. Ikke bare i strømsparemodusen :)

Lenke til kommentar
Jeg var ikke klar over de WiiConnect-greiene før for noen dager siden. Min har tydeligvis stått i den modusen siden den ble kjøpt på lanseringsdatoen, slår den stort sett bare av med wiimoten.

9256237[/snapback]

Holder du nede av knappen på moten lenge nok så slår den dseg helt av. Ikke bare i strømsparemodusen :)

9256249[/snapback]

Dette har ikke jeg hørt noe om. forsvinner det røde /oransje lyset også da?

Lenke til kommentar

Har had Wiiconnect24 på siden jeg kjøpte konsollen på lanseringsdagen og dne tutler og går fremdeles. Det til tross for en god del timer spilling under pansret.

Har heller ikke lest om noen merksnodige dødsfall av Wii konsoller heller, til tross for disse ryktene som florer om at det kan skje.

Lenke til kommentar
Min fikk pixelfeil etter å stått et par uker i WiiConnect24, fikk ny med en gang jeg sendte den inn:)

Brodern sin har også fått feilen selv om de deaktiverte WiiC24:/

9263657[/snapback]

Det kan jo være en produksjonsfeil da.

gormers: Oransje er standbye. Rød er av (kan skru på med mote) og ingen lys er 100% av (stikkontakten).

Lenke til kommentar
Min fikk pixelfeil etter å stått et par uker i WiiConnect24, fikk ny med en gang jeg sendte den inn:)

9263657[/snapback]

Det kan jo være en produksjonsfeil da.

gormers: Oransje er standbye. Rød er av (kan skru på med mote) og ingen lys er 100% av (stikkontakten).

9263703[/snapback]

Spurte jeg om dette da :p ?

Lenke til kommentar

9263657[/snapback]

Det er feil på GPU (skjermkortet) som er grunnen til dette, ikke WiiC24. WiiC24 bare får feil til å komme fram tidligere (pga varme). Skal være ordnet nå tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...