nullet6 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg spiller titan quest immortal throne... Det er masse bugs og drit som jeg lurte på om noen andre hadde opplevd.. f.eks: jeg kan ikke få mer penger en 849, på xp baren står det bare lave tall som 16 og 2 remaining. når jeg får litt xp står det f.eks 20 og - remaining... jeg har også noen graphic bugs som f.eks at merchant vinduer blir grå og gjennomsiktig og at hus, npc'er og andre ting blir borte eller grå... Hjelp meg! har ikke lyst til å slette IM. Alt funka bra på vanlig titan quest BTW... takk på forskudd.. Lenke til kommentar
Xolan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Husk å ha de nyeste driverne til skjermkortet ditt, samt oppdatert DirectX. Prøv å reinstaller spillet. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Ja, se etter nyeste drivere og reinstaller spillet, ikke noe sånt i mitt spill... Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 skal prøve det, men xp buggen har ikke noe med drivere å gjøre eller?? Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 skifta driver.. fiksa grafikkproblemene, men xp og penger vises fortsatt i tusen... for eksempel: hvis jeg har 2000 xp så står det 2, men har jeg 1999 står det 1... litt vanskelig å vite hva man har da... hjelp.. please Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kanskje en fordel å spørre på det offisielle Titan Quest forumet istedet for her hehe Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 hmmmmm kanskje det.... De pleier vel bare å si at man skal vente på patch eller noe..... er jo mulig å få hjelp her og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå