Christian86 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Bruksomårde: Enkel surfing og kontorarbeid. Bildevisning og muligens musikk og filmavspilling (lastet ned filmer, ikke dvd) Innledning: Etter å ha lest noen tråder her, samt tester på nettet, så sitter jeg igjen med følgende modeller: HP NC2400 HP TC4200 HP TC4400 P7120 e.l. X60 eller X61 Jeg er ikke uten videre noe fan av tablet pc'er etter Men jeg vil ha noe lett som jeg kan bruke i forbindelse med bildevisning o.l. Det er for det meste snakk om en maskin jeg skal drasse med meg når jeg ute og vil se bildene på en skjerm. Skjermstørrelse spiller ingen rolle. Maskinen kjøpes fra USA, og jeg vet allerde de ulemper det medfører. Men jeg undres; IBM sine maskiner, er det 100% internasjonalt eller? Noen tanker? ps! Minner meg på; IBM maskinene selges av IBM facoryoutlet og IBM selgere med flere tusen tilbakemeldinger, så jeg har ikke noe grunn til å tvile på dem. Endret 11. august 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg bare sjekker, har du fått OK fra folkene om at de vil selge til deg? Veldig mange slike sjapper i USA nekter å selge refurbished til andre enn amerikanere. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Jeg bare sjekker, har du fått OK fra folkene om at de vil selge til deg? Veldig mange slike sjapper i USA nekter å selge refurbished til andre enn amerikanere. 9255940[/snapback] Japp, står wolrdwide shipping, og jeg har fått bekreftet at de også kan skaffe mack international warranty som gjør at jeg kan få service i europa Vet at alle som selger disse maskinene sender til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå