Gå til innhold

Nytt rimelig skjermkort!

anietsoj

Anbefalte innlegg

Må oppgradere PC`en litt, og nytt skjermkort er øverst på lista. Jeg krever ikke ikke noe kjempekort, men et som greit klarer de fleste spill. Om jeg må spille på lav oppløsning er ikke så veldig farlig, bare jeg ikke har lagg. Spill som WoW og San Andreas vil jeg veldig gjerne kunne kjøre med høy oppløsning.

Budsjett: Ca. 1500,- (Det betyr ikke at det MÅ koste det, hvis det finnes et billigere som passer til mine kriterier ovenfor :p)

Så litt på dette! Lønner seg vel å kjøpe på Komplett eller noe da..

Har ikke så mye peiling på skjermkort, så ikke le hvis det var et veldig dårlig forslag :blush:

Takk!

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, takk, men kommer ikke så veldig mye lenger med det :p Ettersom jeg ikke vet hvor langt ned i pris jeg kan gå, og samtidig bli fornøyd!

Edit: For noen forskjeller må det jo være på kortene, siden prisen er forskjellig?

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar

Har ikke peiling på om det er riktig info, men står Fortron på den, og 200-240 V.. Får du noe ut av det? :p

Kjøpte dataen i september i fjor, som en pakkeløsning hos Expert. Så vet ikke så mye om innholdet!

Edit: Det er Pentium 4, 1GB ram (kjøper sannsynligvis 1 GB til snart), gamle skjermkortet er et Radeon X550, 250 gb harddisk...

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...