anietsoj Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Må oppgradere PC`en litt, og nytt skjermkort er øverst på lista. Jeg krever ikke ikke noe kjempekort, men et som greit klarer de fleste spill. Om jeg må spille på lav oppløsning er ikke så veldig farlig, bare jeg ikke har lagg. Spill som WoW og San Andreas vil jeg veldig gjerne kunne kjøre med høy oppløsning. Budsjett: Ca. 1500,- (Det betyr ikke at det MÅ koste det, hvis det finnes et billigere som passer til mine kriterier ovenfor ) Så litt på dette! Lønner seg vel å kjøpe på Komplett eller noe da.. Har ikke så mye peiling på skjermkort, så ikke le hvis det var et veldig dårlig forslag Takk! Endret 11. august 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Støtter _Scotty_ 's forslag FULLT ut Endret 11. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jo, takk, men kommer ikke så veldig mye lenger med det Ettersom jeg ikke vet hvor langt ned i pris jeg kan gå, og samtidig bli fornøyd! Edit: For noen forskjeller må det jo være på kortene, siden prisen er forskjellig? Endret 11. august 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Jeg tror du blir veldig fornøyd med dette Det er litt prisforskjell pga. minnemengde og noen er AGP. Jeg regner med at du har PCI-Express? Endret 11. august 2007 av Konnis Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Har det ja! Er det noe annet jeg må tenke på? Altså, kan det være noe med dataen min, som gjør at den ikke "klarer" et slikt kort som du foreslo? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvor kraftig er strømforsyningen din? Hva er merket? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Har det ja! Er det noe annet jeg må tenke på? Altså, kan det være noe med dataen min, som gjør at den ikke "klarer" et slikt kort som du foreslo? 9255964[/snapback] Hvilke spec har resten av pcen? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Har ikke peiling på om det er riktig info, men står Fortron på den, og 200-240 V.. Får du noe ut av det? Kjøpte dataen i september i fjor, som en pakkeløsning hos Expert. Så vet ikke så mye om innholdet! Edit: Det er Pentium 4, 1GB ram (kjøper sannsynligvis 1 GB til snart), gamle skjermkortet er et Radeon X550, 250 gb harddisk... Endret 11. august 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
BSP Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er 350w nok? jeg lurer på omjeg også skal kjøpe det samme kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå