Goldbeck Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Heisann mine kjære datavenner, dette er desverre nok en tråd om MSN live messenger. Jeg har prøvd å søke for å finne frem til problemet mitt, men når det er 38sider om messenger så er det ikke fullt så lett å finne frem. Vell, problemet er at det rett og slett ikke åpner seg, men det står i prosesser at msn er åpnet liksom, og trykker jeg på msn engang til står det at det er 2msn'r åpnet Jeg har prøvd å innstallere msn på nytt og reboota og alt det surret. Takker for alle svar! edit: skrivefeil Endret 11. august 2007 av Goldbeck Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vista eller XP? Prøv å laste ned en annen versjon av messenger og se om det er noe gærent med den versjonen eller om hele maskina di er fuck:P Lenke til kommentar
Goldbeck Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Bruker nok windows XP. Den gamle msn'n funker som faen, den man har når man får windows liksom. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 reinstaller? prøvd å installere det i sikkerhetsmodus ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Da kan du bare avslutte begge prossesene så funker den med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå