Shadow_iX Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei, Hvordan ville du/dere tatt backup av (pr dags dato) 800GB med filer? Jeg fant ut at det billigste er å faktisk kjøpe 8 stk 120 billig hdd's (de skal bare bruker til backup en gang av og til) istede for å kjøpe dvd brenner for å så sitte å brenne meg gal Har og sett litt på diverse tape stramere, men skal en ha noe som klarer +200gb så er prisen rett over 60 lapper med en gang, og da er hdd-alternativet billigere og raskere. Åssen kan man løse dette? Hva ville du / dere ha gjort? P.S: det er vel ingen der ute som vil replikrere for meg vel? hehe Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jo, jeg bruker DriveImage og tar kopi/image av hele C: Deretter lagrer jeg denne på en annen partisjon på den andre disken jeg har i raid. Deretter kan den jo brennes på CD (1 eller flere) (hvilket jeg gjør). Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Av ren nysgjerrighet..; hvorfor i huleste skal du brenne ut 800GB med filer? Er det snakk om hemmelige tekstdokumenter her, eller DivX-filmer? Hvorfor kan de ikke bare ligge på maskinen? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jo, klart de kan ligge på den ene disken....no problem at all. Spørs hva herremannen som spurte ønsker ........ønsker han å brenne, så brenner han, ønsker han å la de ligge, så ligger de der...... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Maxtor har 250gb firewire/usb eksterndisker. Selges for ca. 3k på Komplett. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 *titte på ieee1394 disker* Det er privat det som ligger der. Poenget er bare å ta backup av det på en rimelig måte, og ghost blir da tungvidt. Men takker for svar. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kjøp ett raid kort og hardisk skuffer som du kan bruke til å hotswappe på komplett selger de ett raid kort med 2 skuffer, noe som burde passe bra bruker dette selv endel steder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå