just_me Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hva gjøre jeg? hvor skal jeg fulle på olje? noen som har erfaring med "medikamenter" mot stive og vonde ledd? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hva gjøre jeg? hvor skal jeg fulle på olje? noen som har erfaring med "medikamenter" mot stive og vonde ledd? 9255551[/snapback] Sørge for å få i deg nok vitaminer og omega3- olje. Bevegelse hjelper også. Smertene går over da. Lykke til. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 hva gjøre jeg? hvor skal jeg fulle på olje? noen som har erfaring med "medikamenter" mot stive og vonde ledd? 9255551[/snapback] Sørge for å få i deg nok vitaminer og omega3- olje. Bevegelse hjelper også. Smertene går over da. Lykke til. 9256170[/snapback] bevegelse hjelper ikke her. blir bare verre. omega3 og ? lit mere konkret? finnes det ikke flere omega3? Lenke til kommentar
just_me Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) liker det ikke men her er en Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bump Endret 11. august 2007 av just_me Lenke til kommentar
warneck Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 hva gjøre jeg? hvor skal jeg fulle på olje? noen som har erfaring med "medikamenter" mot stive og vonde ledd? 9255551[/snapback] Sørge for å få i deg nok vitaminer og omega3- olje. Bevegelse hjelper også. Smertene går over da. Lykke til. 9256170[/snapback] Bevegelser hjelper mot muskelplager/smerter, derimot er det FY-FY mtp på LEDD- og skjelettplager. Kommer desverre ikke på hvilke medisiner som hjelper mot dette, men kan sikkert gi deg et bedre svar i morgen eller på mandag Dessuten kan du få reseptbelagte medisiner hos lege. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Sliter selv med leddgikt, og går på rimelig heftige medisiner for dette. I tillegg er anbefalingen fra min spesialist å trene. (Warneck mener vel at man ikke skal belaste ledd om man har akutt påførte leddskader, men ved leddgikt er trening BRA - BRA, ikke FY - FY. Man kjenner lett hvor hardt man kan trene) Det er ikke alle som trenger reseptbelagte medisiner, mange har god nytte av omega3 i div utgaver, noen har nytte av å endre diett. Det finnes mange typer leddgikt, og det er tidkrevende og tildels vanskelig å sette diagnose, spesielt hvis du er ung. Kom deg til legen, og vær ærlig, nøye og tydelig når du beskriver plagene dine for ham/henne. Endret 12. august 2007 av Tumbleweed Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 har og dette problemet.. å skal drive med veldig tungt arbeid for jenter.. nå fremmover årene.. å fikk beskjed om å ta selolje.. så svelger nå på dette her.. 4 stk til dagen.. kun holdt på i litt over 2 uker.. å kan faktisk tenke tilbake nå å se at d har vert en god forbedring på så kort tid så kan anbefales.. jeg fikk det på sunkostbutikk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå