staagri Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Skal flashe biosen på msi k7t pro2-ru, har lastet ned bios og flashe program og lagt de på en tom diskett. Startet så opp med oppstartdisk og skrev A:AMIFL827a da får jeg opp flashe prog der står press enter viss du vil oppdatere bios. Trykker enter og får beskjed om at filen ikke eksisterer?? Er det noen som vet hva som er galt, evnt. forklare meg hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Du må vel skrive inn filnavnet til biosfila en plass Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Hei Jeg har oppdatert BIOS'en på samme kort som du, tror jeg brukte samme fremgangsmåte også. Det funka for meg! Lykke til. PS jeg klusset noen ganger først! R K Skaar Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Når jeg tenker meg om.... leser ikke HK automatisk flash'en? så man må vise til BIOS fila (som Xizor skriver)? R K Skaar Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Quote: On 2002-01-01 22:22, staagri skrev:Skal flashe biosen på msi k7t pro2-ru, har lastet ned bios og flashe program og lagt de på en tom diskett.Startet så opp med oppstartdisk og skrev A:AMIFL827a da får jeg opp flashe prog der står press enter viss du vil oppdatere bios. Trykker enter og får beskjed om at filen ikke eksisterer??Er det noen som vet hva som er galt, evnt. forklare meg hva jeg skal gjøre... Den "a"´en på slutten av filnavnet skal vel ikke være med? Har samme kort, og flashet til ver.3.2 for en stund siden. Foreslår at du sløyfer "a" i filnavnet, og prøver igjen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå